Неподалік від Сонця відкрили придатні для життя планети

Астрономи виявили систему екзопланет, яка може виявитися придатною для життя. Вона розташована всього в 10,7 світлових роках від Сонця, повідомляє Science.

Планети обертаються навколо зірки під назвою Lacaille 9352, або GJ 887. Вчені підтвердили існування двох скелястих планет, схожих на Землю і Марс. Можливо, існує і третя, розташована на деякій відстані.

Зірка Lacaille 9352 наполовину менша за Сонце і є корисним карликом – це невеликі і відносно прохолодні світила, дуже поширені в Чумацькому Шляху. На відміну від своїх «побратимів», зірка не виробляє потужних спалахів, здатних знищити атмосферу і будь-які ознаки життя на прилеглих планетах.

Вчені досліджували цю систему протягом трьох місяців за допомогою телескопа La Silla в Чилі. Двом екзопланетам присвоїли назви GJ 887b і GJ 887c. GJ 887b приблизно в 4,2 рази більша за Землю і обертається навколо зірки один раз в 9,3 дня. GJ 887c в 7,6 рази більша за Землю і робить повний оборот за 21,8 днів.

Без подальшого вивчення неможливо сказати, чи є вони щільними або газоподібними. Ці планети розташовані близько до зірки, вони знаходяться майже на кордоні сприятливої ​​зони.

Третя планета, якщо її існування підтвердиться, повинна знаходитися на найсприятливішій відстані від світила – там буде не дуже жарко і не дуже холодно. Її орбітальний період становить близько 50 діб. Вчені вважають, що на планеті можуть виникнути сприятливі умови для життя.

«Якщо подальші спостереження підтвердять присутність третьої планети в населеній зоні, то GJ 887 може стати однією з найбільш вивчених планетних систем в околицях Сонця», – зазначили автори наукової роботи.