Ось уже багато років американська корпорація Google робить все можливе для того, щоб зробити свою фірмову соціальну мережу такою ж популярною, як Facebook, Twitter і їх аналоги. Проте, на жаль, за більш ніж п’ять років зробити цього так і не вдалося, в результаті чого «пошуковий гігант» ще в кінці 2018 року повідомив про те, що він вирішив закрити один зі своїх найпопулярніших проектів, причому таким чином, при якому користуватися ним надалі виявиться просто неможливо.
Йдеться звичайно ж про соціальну мережу Google+, від якої в недалекому майбутньому не залишиться і сліду. Сьогодні, 31 січня 2019 року, співробітники Google нарешті повідомили про те, коли нею стане неможливо користуватися. Хоч спочатку і повідомлялося, що користувачі по всьому світу позбудуться можливості будь-яким чином взаємодіяти з нею в кінці літа, але ці терміни було вирішено наблизити, оскільки в коді соцмережі була виявлена критична уразливість, яка загрожує розкриттю особистих даних всіх користувачів. Закривати її ніхто не збирається.
Як стало відомо від офіційного джерела, «дата смерті» соціальної мережі Google+ настане вже 2 квітня 2019 року, тобто досить скоро. З цього дня почнеться процес масового видалення всього контенту, починаючи від авторських текстів і закінчуючи різного роду цифровими матеріалами. Зараз же «пошуковий гігант» дозволяє в пару кліків завантажити собі всі розміщені матеріали, щоб опублікувати їх в іншому місті. Також є можливість вже зараз заздалегідь видалити свій власний профіль, що можна зробити в налаштуваннях облікового запису.
Використовувати будь-які API Google+ користувачі не зможуть вже з 7 березня 2019 року, тобто приблизно за один місяць до закриття. Що ж стосується використання соціальної мережі, то створювати в ній новий профіль, співтовариство або ж сторінку стане неможливо з 4 лютого 2019 року, тобто вже через кілька днів. Таким чином «пошуковий гігант» робить все можливе заради того, щоб якомога менше число людей постраждали від закриття одного з найбільш колись популярних і перспективних проектів компанії, який міг стати повноцінним конкурентів Twitter і Facebook.