Найпопулярнішими бездротовими навушниками серед користувачів по всьому світу є AirPods, а стали вони одним з найбільш вдалих продуктів Apple за всю історію компанії. Цей пристрій для бездротового прослуховування музики є одним з найбільш просунутих серед усіх існуючих на ринку. Проблема лише в тому, що коштує він занадто дорого, та й повноцінно працювати з пристроями на базі Android не може. Втім, більше не потрібно переплачувати за бренд, тому що сьогодні, 13 червня 2019 року, в продаж надійшла новинка під назвою Xiaomi Mi True Wireless Earphones.
Це бездротові навушники від відомої китайської корпорації, яка позиціонує їх як «вбивці» AirPods. Пристрій поставляється в спеціальному кейсі, який служить не тільки чохлом, але й зарядною станцією. Навушники володіють світлодіодним індикатором, а їх бічні частини є сенсорними, що робить їх чутливими до дотиків. За рахунок цього можна управляти відтворенням, перемикати треки і, крім того, регулювати рівень гучності, а на таке продукт Apple не здатний.
За підключення до смартфону в Xiaomi Mi True Wireless Earphones відповідає протокол Bluetooth 5.0, радіус роботи якого досягає 50 метрів. Є захист від вологи і пилу за стандартом IP66, який гарантує, що з пристроєм нічого не трапиться від дощу і поту. Виробник заявляє можливість автоматичного визначення положення навушника, тобто коли він вставлений у вухо, а коли ні. Таким чином, щоб почати використовувати цей пристрій, достатньо просто дістати його з кейса і вставити в вухо, як відразу після цього відбудеться з’єднання.
У комплект поставки до цих бездротових навушників входять три комплекти силіконових амбушюр різних розмірів, а також кабель для зарядки. Сам кейс має роз’єм USB Type-C, що дозволяє заряджати його будь-яким універсальним зарядним пристроєм. Сумарний час автономної роботи навушників Xiaomi Mi True Wireless Earphones становить 10 годин, а повна зарядка займає одну годину. Продажі цього «вбивці» AirPods від Apple почалися сьогодні, 13 червня 2019 року, причому як в Європі, так і в Китаї, а оцінена новинка в 80 доларів, що в три рази менше вартості продукту «яблучної» корпорації ».