У жителів багатьох регіонів світу немає грошей на те, щоб купувати собі нові смартфони «яблучної» корпорації, але й купувати продукцію на базі Android вони не хочуть. Саме тому багато користувачів просто чекають, поки гаджети Apple стануть дешевшими, щоб придбати собі саме їх, а не продукцію інших брендів. В ході вчорашньої презентації в США публіці показали такі смартфони, як iPhone 11 і iPhone 11 Pro, що отримали передове технічне оснащення і масу інших особливостей. При цьому мало хто помітив, що з полиць магазинів Apple Store пропав колись найпопулярніший iPhone, який став першим, з якого компанія прибрала звичний всім 3,5 мм роз’єм.
Так, зокрема, з полиць магазинів «яблучної» корпорації, в тому числі з її офіційного онлайн-магазину, пропали флагмани iPhone 7 і iPhone 7 Plus, а випущені вони були в 2016 році. Ці телефони користувалися в останні два роки великою популярністю у всьому світі, ставши першими гаджетами компанії Apple, в яких від фізичної кнопки «Додому» відмовилися на користь сенсорної. Починаючи з сьогоднішнього дня купити ці мобільні пристрої в офіційних торгових точках бренду неможливо, але їх ще продають партнери, де всі бажаючі їх можуть собі придбати. Місця цих моделей зайняли більш сучасні iPhone 8 і iPhone 8 Plus, які надійшли в продаж в кінці 2017 року.
Втім, навіть на цьому Apple вирішила не зупинятися. Так, зокрема, вона зняла з продажу представлені ще в минулому році iPhone XS і iPhone XS Max, купити які відтепер також не можливо. Це, поза будь-якими сумнівами, було зроблено не просто так, а заради того, щоб покупці купували собі новенький iPhone 11, адже він фактично замінив минулорічні моделі.
Судячи з усього, Apple припинила не тільки продажу iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 7 і iPhone 7 Plus, але ще і припинила їх виробництво. Втім, накопичені складські запаси дозволять магазинам продавати дані телефони ще протягом щонайменше одного-двох місяців, а ось потім вони почнуть поступово зникати з продажу, в результаті чого купити їх собі стане неможливо. Шляхом зняття з продажу старіших моделей «яблучна» корпорація мотивує людей купувати нові, які коштують, як правило, більше.