Останнім часом почастішали скарги на роботу одного з найбільших операторів мобільного зв’язку. Зокрема, українці незадоволені якістю послуг, що надаються компанією Vodafone. Багато користувачів стали скаржитися на те, що їх гаджет “не бачить” sim-карту цього мобільного оператора. Так, один з користувачів мережі Facebook Анна Горпинченко на своїй сторінці поділилася проблемою, на яку відгукнулися й інші користувачі.
Набравши номер абонента, люди у відповідь чули від автовідповідача, що абонент не може прийняти дзвінок. Однак, останнім часом ситуація погіршилася. Телефон “не бачить” sim-картку, на екрані пише, що сталася помилка при реєстрації.
Жінка звернулася в компанію Vodafone, щоб замінити картку, але ситуація з новою sim знову повторилася, гаджет перестав розпізнавати і цю картку. Також Ганна повідомляє, що у її колеги аналогічні проблеми. Почастішали скарги і на роботу інших мобільних операторів. Люди незадоволені якістю зв’язку, обслуговуванням клієнтів і мобільним покриттям.
Останнім часом українці масово скаржаться на відсутність інтернет-з’єднання на своїх гаджетах. Багато хто пов’язує відсутність інтернет-сигналу з розширенням покриття 4G. Дана проблема торкнулася не тільки компанії Vodafone, а й lifecell, а також “Київстар”.