Сьогодні відеохостинг YouTube анонсував появу нового виду реклами. Вона допоможе маркетологам охопити відвідувачів YouTube, які частіше слухають, ніж дивляться.
Про додавання нового рекламного формату розповіли в блозі Google. На відміну від звичайної відеореклами, яка є на платформі, аудіореклама передбачає використання статичної картинки або простої анімації і закадрового голосу.
YouTube вірить, що новий формат буде таким ж ефективним, як і відеореклама. На ранніх етапах тестування понад 75% аудіокампаній на YouTube призвели до значного підвищення впізнаваності бренду. Американська компанія Shutterfly, наприклад, була серед тих, хто тестував аудіорекламу. Відгук на рекламу виріс на 14%, а популярність серед цільової аудиторії — на 2%.
Поки що послуга знаходиться в стадії бета-тестування на аукціоні в Google Ads та Display&Video 360 на основі CPM.