Телевізори китайської корпорації Xiaomi випускаються на ринок уже близько п’яти років, за які виробник зумів навчитися робити справді вартісні в усіх відношеннях моделі. Вони за мінімальну суму грошей пропонують такі можливості, за які інші відомі бренди просять щонайменше вдвічі більше. Як вдалося з’ясувати сьогодні, 2 вересня, телевізори під китайським брендом розкуповують з шаленою швидкістю.
Аналітики IDC провели дослідження на основі даних за другий фінансовий квартал 2018 року, завдяки чому їм вдалося прийти до несподіваного висновку. Повідомляється, що попит на телевізори компанії Xiaomi за один рік збільшився в цілих три рази. Наприклад, модель MI LED TV 4 Pro з 55-дюймовим екраном розпродали всього за 10 секунд, але, звичайно, це була лише перша партія з декількох тисяч штук.
Всі нові телевізори Xiaomi, які надходять у продаж за межами Китаю, миттєво виявляються в дефіциті. Більш того, за даними експертів, попит на китайські телевізори в Індії та в Європі продовжать рости з кожним місяцем, а купити їх хочуть абсолютно всі. В цьому немає нічого дивного, тому як аналоги від багатьох інших брендів значно гірші. Простіше кажучи, різні моделі ТВ від відомого китайського бренду є кращими на ринку по співвідношенню ціна / якість.
Компанія Xiaomi робить все для того, щоб продавати якомога більше моделей своїх фірмових телевізорів за межами Китаю, проте цьому перешкоджають деякі нюанси. Наприклад, доставляти телевізори з Піднебесної в Європу вкрай дорого, так як вони займають багато місця в літаках і на поїздах, але при цьому коштують не дуже дорого, щоб окупити витрати на транспортування. Це призводить до того, що часто європейські магазини реалізують ті чи інші моделі в 1,5 – 2 рази дорожче, ніж на китайській території.