Xiaomi визнала проблему з дисплеями Redmi Note 10 і обіцяє у всьому розібратися

Незважаючи на те, що продажі серії Redmi Note 10 стартували в Індії місяць тому, деяким користувачам вже довелося відвідати сервісний центр компанії. І навіть піти на заміну дефектного пристрою. А вся справа в тому, що ряд з них зіткнулися з проблемою зависання дисплея, надмірним мерехтінням і не коректним відгуком сенсора.

Природно, що потік скарг не залишився непоміченим з боку компанії і вона виступила з офіційною заявою. Вона не стала заперечувати наявність проблем, але запевнила, що кількість скарг незначна, тому говорити про якийсь масовий дефект не доводиться. На даний момент Xiaomi розбирається в причинах події і жалкує про те, що спричинила незручності користувачам.

І вже за традицією компанія запевнила, що приділяє максимум уваги якості своєї продукції, яка проходить суворий контроль, щоб «гарантувати відповідність найвищим стандартам якості». При цьому Xiaomi не стала називати терміни, коли все ж вона встановить справжні причини проблем з дисплеями пристроїв серії Redmi Note 10. І найголовніше – немає ніякої конкретики, як вона має намір вирішувати їх.





ІНШІ НОВИНИ