Oppo була в числі тих, хто першим продемонстрував камеру під дисплеєм і зробила це ще в 2019 році. Сьогодні компанія зробила ще один крок до того, щоб в результаті запропонувати комерційний смартфон з підекранною камерою. Вона представила нове покоління датчика під дисплеєм для смартфонів, щоб в результаті створити по-справжньому повноекранне рішення.
Компанія декларує, що їй вдалося вирішити цілий ряд технічних обмежень, щоб в результаті представити самодостатню і робочу технологію. Так, одна з проблем з підекранними камерами пов’язана з тим, що дисплеї в цьому випадку не могли запропонувати високу щільність пікселів, щоб забезпечити достатній рівень пропускання світла. Ряд виробників йдуть по шляху зменшення кількості пікселів в області розташування фронтальної камери але, як наслідок, на екрані можна помітити «серпанок» або артефакти.
Oppo ж пішла по шляху зменшення розміру самих пікселів, а не їх кількості. В результаті навіть в зоні розташування селф-камери пропонується 400 пікселів на дюйм. Ще одна хитрість, до якої вдалися інженери – заміна традиційної проводки дисплея на більш тонку і прозору. Таке рішення повинно дозволити отримати більш якісне і плавне зображення.
Щоб досягти необхідного результату, Oppo також відмовилася від схеми, коли 1 піксель працює з 2 пікселями (1 до 2) в області розташування Фронталки. Компанія запропонувала схему один до одного, щоб поліпшити передачу кольору і яскравість екрану. Така побудова пікселів ще й дозволила збільшити термін служби дисплея на 50%.
Не менш важливо, щоб камера під дисплеєм дозволяла створювати якісні Селфі. Oppo запевняє, що в цьому плані її рішення не розчарує. Були створені алгоритми AI для HDR і балансу білого, також вони дозволяють зменшити розмиття, відблиски і дифракції.
На жаль, Oppo не розкрила ніяких подробиць про плани по запуску комерційного смартфона з технологією підекранної камери. На даному етапі компанія обмежилася лише обіцянкою продовжити роботи над «залізом» і софтом.