Згідно з новим опитуванням аналітичної фірми Statista, Apple продовжує лідирувати на ринку навушників у США завдяки високим продажам AirPods і Beats.
Глобальне опитування споживачів Statista, у якому взяли участь понад 4000 людей у США в січні 2022 року, показало, що на частку AirPods припадає близько 34,4% від усіх навушників у країні.
Однак лідерство Apple в сегменті навушників стає ще більшим, якщо врахувати Beats, які займають друге місце з часткою в 15,3%. Іншими словами, Apple домінує з майже 50% часткою ринку навушників у США.
За оцінками аналітика Wedbush Дена Айвза, річний виторг Apple з продажів AirPods становить $20 млрд, а до кінця 2022 року компанія планує досягти позначки 100 млн одиниць проданих бездротових навушників.
Серед інших навушників, якими користуються американці, переважають Bose з часткою ринку 12,5%, Samsung з 12,2%. JBL (належить Samsung), Sony, Skullcandy та LG.