Страхові компанії активно рекламують свої послуги, гарантуючи клієнтам захист бізнесу, нерухомості, автотранспорту. На практиці ці рекламні обіцянки часто не виконуються. Після настання страхового випадку клієнт страхової компанії витрачає чимало часу і сил, щоб отримати справедливе відшкодування збитків. Це відбувається через те, що страхова або занижує розмір компенсації, або в принципі відмовляється від виплати.
Що робити, якщо страхова компанія відмовила у виплаті?
Відмова у виплаті може бути пов’язана з різними причинами. Страховик зобов’язаний видати мотивовану відмову у виплаті. Подальші дії залежать від того, які причини вказані для відмови в конкретній ситуації.
Після отримання відмови у виплаті, потрібно звернутися за допомогою до автоавоката, який компетентний у даних питатннях. Краще користуватися послугами фахівців вузького профілю – вони забезпечать найбільш ефективний захист інтересів застрахованої особи. Для прикладу, знайти такого спеціаліста в Києві можна за посиланням auto-advokat.com.ua.
У компанії «Автоадвокат» юридичним супроводом страхових справ займаються юристи з великим досвідом вирішення таких питань. Вони допоможуть скласти досудову претензію і проведуть переговори зі страховою.
Якщо досудове врегулювання не дасть результату, отримувати компенсацію збитку від страхової компанії потрібно буде через суд. На цьому етапі допомога кваліфікованого автоюриста є просто необхідною, так як страхова компанія залучить до судового розгляду власних автоадвокатів.
В яких випадках потрібна допомога страхового адвоката?
Ми рекомендуємо замовляти послуги автоюриста або страхового адвоката в таких випадках:
- протягом 20 днів з подачі документів до страхової не відбулося виплати компенсації або передачі вам офіційної відмови від виплати;
- при відмові в прийомі документів;
- якщо розмір компенсації занижений і не покриває фактичних збитків по страховому випадку;
- якщо страхова компанія провела експертизу автомобіля після ДТП з порушеннями, і в звіті не вказано ряд пошкоджень авто;
- якщо страховик відмовляється компенсувати деякі пошкодження, посилаючись на те, що вони були отримані автомобілем раніше, в іншому ДТП;
- якщо страховик відмовляється від виплати, стверджуючи, що клієнт несвоєчасно подав документи, водій знаходився в стані алкогольного сп’яніння в момент ДТП та ін.
У таких ситуаціях автоюрист встановить об’єктивний розмір збитку, доведе неправомірність затримки виплати або відмови від неї. Якщо буде потрібно, страховий адвокат організує незалежну експертизу автомобіля після ДТП і захистить експертний висновок в суді.
Участь співробітників юридичного відділу компанії «Автоадвокат» в таких суперечках гарантує справедливе і швидке вирішення конфлікту. Ми маємо великий досвід ведення судових справ проти страхових компаній і добиваємося для наших клієнтів найкращих результатів.