У Кабміні оголосили еру бетонних доріг в Україні

Міністр інфраструктури Володимир Омелян заявив про початок ери бетонних доріг в Україні. Про це він сказав в п’ятницю, 22 березня, в Полтавській області, де будується чотирисмуговий бетонний автобан, повідомляє прес-служба відомства.

Омелян проінспектував хід робіт на транспортній розв’язці в районі села Бутенки Кобеляцького району Полтавської області.

“Це частина стратегічного чотирьохсмугового автобану Київ-Дніпро, який ми здамо до кінця 2021 року. У Полтавській області цей автобан будується на бетоні, з гарантією 28 років, а при відповідному вмісті він прослужить не менше 50 років. Миколаїв-Кропивницький, об’їзна Житомира – починаємо еру бетонних доріг в Україні, які прокладаються з застосуванням найсучасніших технологій”, – сказав Омелян.

Роботи на цій розв’язці ведуться в рамках державного інвестиційного проекту щодо поліпшення стану автодороги Н-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка. На цій ділянці будується сучасна автодорога з цементобетонним покриттям, транспортна розв’язка в двох рівнях на перетині автодоріг М-22 Полтава – Олександрія та М-31 Дніпро – Решетилівка, шляхопровід через залізницю в Кобеляцькому районі.

За словами Омеляна, на реалізацію проекту за останні два роки спрямований рекордний обсяг коштів: у 2017 році – 252 млн грн, в 2018 році – 1 млрд 41 млн 955 тис. грн, в 2019 році планується профінансувати 800 млн грн.

Відзначається, що товщина дорожнього одягу бетонки разом з ущільненим і стабілізованим грунтом – майже 1,5 м. Верхній шар (важкий бетон) – 26 см. На поздовжніх і поперечних швах важкого бетону на глибині 13 см укладають армуючі елементи – заставні штирі. Вони не дають бетонним плитам зміщуватися після нарізки швів.

Джерело





ІНШІ НОВИНИ