Скільки платять українські партії за піар: facebook оприлюднив дані

Компанія Facebook опублікувала звіт про те, які сторінки і скільки платять їй за політичну рекламу.

Звіт знаходиться бібліотеці реклами Facebook.

Звіти відображають дані за червень. В даний час можна побачити інформацію за останній день, тиждень і в цілому, починаючи з червня.

За сумами лідирує партія «Голос» Святослава Вакарчука. Всього за звітний період політична сила заплатила 88 742 долари, тільки 9 липня проспонсорувала 103 публікації за 9865 доларів.

На другому місці знаходиться партія екс-президента Петра Порошенка «Європейська солідарність», яка в червні-липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки 66 672 доларів.

За кількістю оголошень перше місце зайняла сторінка «Бойко – прем’єр», яка агітує за співголову «Опозиційної платформи – За життя» Юрія Бойка. Вона розмістила 1 971 оголошення, віддавши за них 29 535 доларів.

Наступна за кількістю реклами «Партія Шарія», яку очолює блогер Андрій Шарій. Вона в червні-липні замовила 787 оголошень і оплатила ще 306.

Якщо партії спонсорують рекламу на інших своїх сторінках чи акаунтах лідерів, ці дані не підсумовуються і публікуються окремо.

Так, «Голос» оплатив ще 10 801 доларів за рекламу на сторінці «Святослав Вакарчук».

Джерело





ІНШІ НОВИНИ