Як правильно вибрати офіс

Для того, щоб підібрати ідеальну офісну площу під свій бізнес, необхідно чітко задати параметри пошуку. Результат вибору безпосередньо залежить від фінансових чинників, геолокації, а також від сукупності додаткових характеристик, якими визначається ідеальне офісне приміщення для вашого бізнесу. Для прикладу, якщо ви хочете орендувати офіс у Києві, радимо вам завітати на сайт https://www.forumgroup.ua/ru/. А у цій статті ми детальніше поговоримо про те, на що варто звертати увагу при виборі приміщення.

Площа

Площа приміщення розраховується, виходячи з кількості співробітників і перспектив зростання компанії. Норми по площі для роботи в офісі складають від 4,5 до 6 м² на людину. Не варто намагатися вмістити 30 осіб на 100 м² (3.3 м² на людину), так як некомфортні умови будуть суттєво знижувати працездатність. Також не варто залишати зайвий простір, якщо ви не плануєте розширюватися. Тобто 15 осіб на 250 м² (16.7 м² на людину) – нерозумна трата місця і засобів.

Вартість оренди

Завжди опирайтеся на свій бюджет при виборі офісу. Яку максимальну суму Ви готові віддавати за оренду щомісяця? Від цього залежить клас будівлі ( «A», «B», «C», «D») і додаткові послуги бізнес-центру, такі як клінінг або парковка.

Порада експерта: щоб уникнути неприємних сюрпризів, відразу уточнюйте, що включає в себе орендна ставка: експлуатація, комунальні платежі і т.д ..

Розташування

Якщо у Вас немає ніякої прив’язки до певних районів або станцій метро, ​​то Ви легко можете розширити зону пошуку. Якщо ж Ваш бізнес передбачає, що офіс відвідуватимуть клієнти, то варто звернути увагу на бізнес-центри, розташовані в центрі міста, в місцях зі зручною транспортною розв’язкою і близькістю до метро.

Порада експерта: для бізнесу, який орієнтований на продаж, особливо важливий зовнішній вигляд, так як гості в першу чергу звертають увагу на візуальні фактори, що формує перше враження про компанію. Тому для такого сегмента бізнесу важлива зручна транспортна розв’язка і якісний ремонт.

Планування

Вічна суперечка між кабінетним і відкритим (open space) плануваннями триває вже не перше десятиліття. Як відомо, open space – це єдиний простір, не поділений на зони, де співробітники можуть тісно взаємодіяти один з одним і з керівництвом.

Відштовхуйтеся від сфери діяльності компанії: якщо часті телефонні розмови складають більшу частину робочого процесу, то краще орендувати офіс, розділений на кабінети або хоча б кубікли. Для IT-компаній, студій дизайну або рекламних агентств цілком підійде open space.

Порада експерта: намагайтеся вибирати офіси змішаного планування, тобто як з великими зонами open space, так і з виділеними кабінетами, тоді для всіх відділів знайдеться підходяще місце.

Атрибутика

До додаткових вимог належать: меблі, кухня, санвузол, якість обробки, наявність парковки, видові характеристики (панорамні вікна, високий поверх), певний стиль інтер’єру і т.д. Якщо подібні параметри є для Вас принциповими, їх краще заздалегідь обумовити.

Порада експерта: також відразу уточнюйте про наявність і особливості охоронної системи будівлі. Від цього залежить не тільки Ваша безпека, а й час роботи бізнес-центру, допуск по вихідним і в позаробочий час.

Інфраструктура

Наявність поруч насиченої інфраструктури буде величезним плюсом. Ресторани, банки, магазини, фітнес-клуби, кінотеатри – все це позначається на комфортних умовах як роботи, так і відпочинку у позаробочий час.

Порада експерта: якщо наявність конкурента по сусідству може зіграти для Вас злий жарт, як, наприклад, в сфері краси або рітейлу, то майте на увазі і цей фактор.

Призначення

Звичайно, важливо враховувати і призначення приміщення, будь це готель, торгівля або салон краси. На такі нюанси як наявність високих стель, окремого входу, кас і т.д. варто звертати увагу в першу чергу

Порада експерта: не забудьте обговорити з власником можливість внесення змін до планування і внутрішню обробку приміщення.

Також відразу уточнюйте умови надання орендних канікул, тобто можливість не платити оренду на період ремонтних робіт.

загрузка...





ІНШІ НОВИНИ