У квітні-червні “Батьківщина” витратила 32 мільйони, з яких 22 мільйони пішло на презентацію “Нового курсу” – розміщення білбордів, та розміщення реклами на телебаченні й радіо. У 2018 році партія “Батьківщина” суттєво наростила активність, яка насамперед пов’язана із організацією презентації “Нового курсу України” та з її інформаційним супроводом. Про це свідчить фінансовий звіт розміщений на партійному сайті “Батьківщини”, повідомляє портал Чесно.
Акцент у діяльності партії і у її витратах спрямований на особу Юлії Тимошенко, що свідчить про завчасний старт президентської виборчої кампанії задовго до її офіційного оголошення.
Лише обслуговування заходу та оренда приміщення під час презентації “Нового курсу” обійшлися “Батьківщині” в 1,25 млн грн. Так, понад 700 тисяч гривень партія витратила на оренду виставкового комплексу “Експо Плаза”, 175 тисяч на кейтерінг (харчування), та ще 350 тисяч на організацію заходу, звукове обладнання, відеотрансляцію тощо.
На друк та розміщення зовнішньої реклами витратили майже 4 мільйони. Найімовірніше, йдеться про розміщення білбордів та сітілайтів із анонсом презентації “Нового курсу”, який відбувся 15 червня.
Однак, найбільше в партії витратили на рекламу на телебаченні та радіо – 17,4 мільйони гривень. Саме стільки перерахувала партія медіаорганізаціям напередодні презентації “Нового курсу” та за наступні два тижні після неї.
Левову частку цієї суми партія перерахувала компанії “Старлайт бренд контент” (11,5 млн) та “Глобал медіа груп” (5,7 млн).
Загалом, на рекламу в 2 кварталі в партії витратили понад 21 мільйон гривень, зокрема, телеканал ІНТЕР отримав у квітні від “Батьківщини” 1,1 млн.
Найімовірніше, промоція “Нового курсу” обійшлася партії ще дорожче, оскільки звіт охоплює період з квітня по червень 2018 року, а у липні по всій країні з’явилася нова хвиля зовнішньої реклами від Юлії Тимошенко.