Більше технологій: Експерти протестували оновлений Land Rover Discovery 2018

Land Rover Discovery отримав повний редизайн в 2017 році. Однак в 2018-м для моделі підготували більше технологій. Крім того, його 3,0-літровий дизель V6 доступний у всіх комплектаціях. Експерти вирішили протестувати новинку, щоб дізнатися, наскільки краще стала машина після останніх оновлень.

Серед основних плюсів авто названі відмінні позашляхові можливості. Що до мінусів експерти відзначають інформаційно-розважальну систему InTouch, яка не передбачає інтеграції зі смартфонами.

Що стосується технічної сторони, то крім вищезгаданого дизеля, Discovery оснащується 3,6-літровим V6 з наддувом. Цей двигун видає 340 кінських сил і працює з плавною восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. У Land Rover кажуть, що цей силовий агрегат розганяє машину до 100 км / год за 6,9 секунди. Пневматична підвіска може підняти кросовер до максимального кліренсу в 27,5 см.

На додаток до стандартного оснащення можна вибрати пакет Capability Plus вартістю 1 275 доларів, в якому є система Landrain Rover Terrain Response 2 і активний блокуючий задній диференціал. Terrain Response 2 пропонує різні режими для різних типів дороги: трава / гравій / сніг, бруд, їзда по пісках і скелях. Також є пакет Drive Pro, в якому пропонуються деякі адаптивні системи водіння.

У Discovery дуже багато простору всередині, і не тільки для людей. У центральному відсіку є два ящика, приховане відділення і місце в центрі, де можна розмістити ноутбуки або планшети. Можна також додатково замовити охолоджений відсік для зберігання в центрі салону напоїв і морозива.

Що стосується вантажів, кросовер може розмістити 258 л за третім рядом сидінь, який розширюється до 1 230 л при укладанні назад або до 2 500 л зі складеними задніми кріслами. 

Сидіння можна складати прямо з головного екрану InControl або з перемикачів у вантажному відсіку. Крісла другого ряду можуть переміщатися вперед і назад на відстані 15,8 см. Крім того, в обробці HSE Luxury передні пасажири отримають сидіння, які обігріваються і охолоджуються.

Комплектації Midrange HSE і HSE Luxury отримують 10-дюймовий дисплей з розважальною системою LandRover InControl Touch Pro. HSE також має 12,3-дюймовий, який настроюється користувачем набіром цифрових вимірювальних приладів, який не такий зручний, як Virtual Cockpit від Audi, але все ж дозволяє розміщувати навігацію або іншу важливу інформацію спереду і в центрі.

Однак InControl Touch Pro дуже повільний, щоб реагувати на входи, а іноді взагалі не реагує на дотик. При цьому Apple CarPlay або Android Auto Discovery не підтримує.

Точка доступу Wi-Fi може підтримувати до восьми пристроїв, і може бути оснащена шістьма 12-вольтовими розетками та дев’ятьма портами USB на всіх трьох рядах (їх кількість залежить від комплектації).

Що стосується ціни: в той час як базова версія Discovery SE вартує від 52 090 доларів, топовий варіант коштує набагато дорожче – 82 694 доларів. Дивлячись на суперників, потрібно визначитися, що хочеться отримати від позашляховика. Ті, хто зацікавлений в кращій продуктивності на дорозі, швидше за все, віддадуть перевагу високотехнологічній зручній Audi Q7 або добре збалансованому BMW X5. Однак завдяки своїй міцності, відмінному стилю і зручному і розкішному інтер’єру, експерти називають Discovery теж непоганим варіантом. 

Джерело





ІНШІ НОВИНИ