Американські дослідники проаналізували, як змінюються уподобання українських виборців при виході у другий тур Зеленського і Порошенка – в першому випадку і Зеленського і Тимошенко – у другому.
Американська компанія Greenberg Quinlan Rosner спільно з українською InfoSapiens провели опитування в Україні, яке показало значне зниження рейтингу кандидата Володимира Зеленського протягом останнього місяця.
Дослідники проаналізували два варіанти другого туру: Зеленський – Порошенко і Зеленський – Тимошенко.
У першому випадку Зеленський, який в лютому, згідно з дослідженням, мав 52% підтримки, переміг би Порошенка, чий рейтинг становив 44%. Однак, як стверджується в дослідженні, за місяць рівень потенційної підтримки Зеленського в другому турі знизився на 13 процентних пунктів, а Порошенка, навпаки, зріс на 10.
У другому випадку за станом на лютий, Зеленський з 55% рейтингу переміг би Тимошенко з рейтингом 41%. Однак і в цій парі Зеленський за місяць втратив вісім процентних пунктів підтримки, в той час як рівень підтримки Тимошенко зріс на чотири відсотки.
Опитуванням проводилося 23 лютого – 4 березня, за три тижні до виборів президента, які відбудуться 31 березня.
Польовий етап дослідження (інтерв’ю з репрезентативною вибіркою з 1308 респондентів) провела компанія InfoSapiens, а GQR провела опрацювання та аналіз даних відповідно до своєї методології.
Для опрацювання даних опитування GQR застосувала власну методологію визначення частки респондентів, які збираються голосувати, і аналізу їх виборчих переваг. Частиною цієї методології є визначення ймовірних виборчих переваг людей, які ще не визначилися зі своїм вибором, але збираються голосувати.
Статистична похибка вибірки становить: +/- 3,6% для результатів серед респондентів, які збираються голосувати.