Зовнішня реклама у Львові: просуваємо бізнес для залучення гостей і містян

Реклама на білбордах у Львові – гарна нагода просунути бізнес і сформувати знання про компанію або нагадати про себе та долучити нових клієнтів. Львівщина впевнено очолює рейтинг туристичних регіонів України, а всі дороги ведуть до столиці Галичини.

Щороку місто Лева відвідують все більше візитерів – внутрішніх і бізнес-туристів, гостей з-за кордону. Тому рекламна активність є важливою, а вихід за межі онлайн-просування – необхідним.

Реклама на білбордах у Львові: вітаємо гостей та шануємо містян

Разом із ростом популярності туристичного Львова зростає конкуренція між бізнесами, які пропонують продукти та послуги гостям міста. Більшого успіху досягають компанії, що дотримуються комплексного підходу до реклами:

  • Онлайн-майданчики. Це активне позиціювання в соціальних мережах та реклама в пошукових системах.
  • BTL-заходи. Це робота промоутерів поруч з локацією або в місцях скупчення цільової аудиторії (далі – ЦА).
  • Реклама на бордах. Це дієвий спосіб заявити про себе ЦА, а також залучити клієнтів, які прямують через Львів, або місцевих мешканців.

Особливістю Львова є чітко виокремлена туристична зона, яка обмежується старим містом. Тут не можна розміщувати зовнішню рекламу та навіть вивіски. Водночас до цих кварталів сходяться ключові вулиці, якими прямує потік транспорту усіма напрямами.

Саме тому при плануванні адресної програми важливо користуватися послугами фахівців. Це дозволяє обрати сітілайт, скролл або білборд у Львові, який приведе клієнта та вирішить іміджеві завдання кампанії.

Зовнішня реклама у Львові: топ-3 поради з оренди білбордів

Всеукраїнське рекламне агентство «Two Steps Outdoor» пропонує рекламу на бордах у Львові та ділиться порадами щодо вибору конструкцій:

  1. Ретельний аналіз цільової аудиторії та вивчення маршрутів пересування ключових груп. Громадський транспорт часто прямує наскрізь через місто, або рухається колом. Водночас автомобілісти будують маршрути в об’їзд історичного центру з постійними заторами. Це впливає на формування адресної програми та вибір бордів.
  1. Планування кампанії з огляду на мету. Для формування знання нового бізнесу потрібна оренда рекламних щитів з урахуванням кількості контактів з одним представником ЦА. Для підтримки достатньо закріпити за собою борди-вказівники та оновлювати постери під час проведення акцій. Це викликає додаткову увагу збоку клієнтів і залучає нових.
  1. Час експонування. Мінімальний термін ефективного розміщення – місяць. Тому кампанії плануються заздалегідь для бронювання найбільш вигідних щитів.

Фахівці агентства працюють у сфері зовнішньої реклами 10+ років. Тому ви отримаєте більше, ніж рекламу на бордах у Львові – сервісний супровід та практичні поради щодо перебігу кампанії.





ІНШІ НОВИНИ