Оголошуючи результати чергового квартального звіту Apple, Тім Кук любить посилатися на приємну для нього статистику «міграції» з Android на iPhone. За останніми даними, на екс-власників «андроїда» припадає від 15 до 20% всіх продажів смартфонів Apple. Але чому люди переходять з мобільної платформи Google на «яблуко» (і навпаки)?
Видання PCMag провело опитування 2 500 користувачів і з’ясувало, що ж саме впливає на рішення стати «світчером».
- З Android на iOS перейшли 18% опитаних, у зворотному напрямку – 11%.
47% «світчерів» з Android на iOS заявили, що зробили свій вибір через «кращий користувацький досвід» на мобільній ОС Apple. Ще 25% зазначили у iPhone «більш привабливі особливості» – наприклад, камера і дизайн. - 11% респондентів вибрали iOS через більш низькі ціни.
- Користувачі переходять на iPhone також і через більш зручні додатки, регулярні і своєчасні оновлення програмного забезпечення та більш якісне клієнтське обслуговування.
Відмінно! А чому ж користувачі йдуть з iPhone на Android-смартфони?
Найпоширеніша причина – все той же «користувальницький досвід» (мабуть, мова про більш багаті функціональні можливості Android) і звичайно ж, більш низькі ціни на гаджети під управлінням «зеленого робота» Google.
Цікаво, що 71% учасників опитування жодного разу в житті не переходили на іншу операційну систему для смартфонів – і, схоже, не збираються цього робити і в доступному для огляду майбутньому.
Раніше в цьому році аналітики Consumer Intelligence Research Partners провели дослідження, за результатами якого з’ясувалося: і власники iPhone, і користувачі Android проявляють високу лояльність по відношенню до своєї ОС.
Сучасний ринок смартфонів вже сформувався, і переманити користувачів від конкурентів – непросте завдання навіть для Apple. У Купертіно активно застосовують найрізноманітніші стратегії: трейд-ін (здача старих Android-смартфонів в обмін на отримання знижки на покупку iPhone), рекламні кампанії, де «робот» постає в невигідному світлі на тлі «яблучного» конкурента, додаток для комфортної міграції з Android на iOS і Switch – спеціальний розділ на офіційному веб-сайті Apple, де наочно демонструються всі переваги iPhone в порівнянні з конкурентами.
Опитування PCMag, до слова, показує, що операційна система – не найважливіший фактор для вибору смартфона. 33% опитаних відштовхувалися при виборі від ціни (адже Android найчастіше набагато дешевше iPhone), а 26% зізналися, що на них в першу чергу тисне сила бренду. Нарешті, ОС в якості ключової причини виділили тільки 19% респондентів.
А ось ще цікавий факт: 56 тих, хто змінив операційну систему останнім часом, запевняють: нові релізи на ринку смартфонів їх абсолютно не турбують. 34% відповіли, що змінюють смартфон після того, як закінчився їх контракт з оператором стільникового зв’язку, а 17% йдуть в магазин за новим телефоном тільки тоді, коли розбивають екран на вже наявному.
При цьому Apple має право очікувати нової хвилі Android- «світчерів» після вересневої презентації нової лінійки iPhone 2018 року. Чому? Колишні Android-користувачі часто вибирають великі Plus-моделі, а в цей раз купертіновці практично напевно представлять одразу дві «лопати» – 6,5-дюймовий iPhone з OLED-дисплеєм і більш бюджетний 6,1-дюймовий iPhone з LCD-екраном.
Останній обіцяє стати справжньою «приманкою» для світчерів – його ціна, за останніми даними, не перевищить 700 доларів.