Ось нарешті і настав той день, якого багато давно чекали. Сьогодні, 22 серпня 2019 року, компанія Google представила публіці таку операційну систему для смартфонів і планшетів, як Android 10. Протягом багатьох місяців користувачі сперечалися, як же буде називатися ця платформа. Як і більш ранні ОС, вона повинна була отримати не тільки порядковий номер, але ще і конкретну назву, причому «солодку». Справа в тому, що абсолютно всі великі апдейти «зеленого робота» мають певне найменування на честь популярних солодощів. Втім, все змінилося.
Лічені години назад Google опублікована в сервісі YouTube відеоролик, в якому вона розповідає про наступний етап еволюції Android. Так, зокрема, американська корпорація вирішила відмовитися від використання «солодких» назв своєї ОС, але і замінювати їх на будь-які інші вона не збирається. Це означає, що нова операційна система компанії зразка 2019 року називається просто Android 10, і це офіційно. Як пояснив представник «пошукового гіганта», жителі багатьох країн світу взагалі нічого не знають про такі солодощі, які використовуються для позначення даної операційної системи, що викликає у них масу питань.
Крім того, за словами Google, дуже велика кількість людей погано орієнтується в версіях Android. Так, наприклад, багато хто дивується, після після KitKat вийшов саме Lollipop, а після нього Marshmallow, а потім – Oreo. Саме тому американська корпорація вирішила відтепер використовувати тільки цифри в назві своїх фірмових операційних систем для смартфонів, планшетів та інших електронних пристроїв. Першою серед таких виявиться Android 10, фінальна стабільна версія якої вийде вже в найближчі кілька днів. Таким чином, наступні платформи будуть називатися вже Android 11 і Android 12.
За рахунок такого нового підходу до вибору назви, користувачі зможуть легко інтуїтивно зрозуміти, яка операційна система є більш новою і сучасною, що може допомогти їм вибрати правильну модель. Крім того, крім усього цього, в Android 10 компанія Google змінила фірмовий логотип «зеленого робота», а разом з тим використовувала оновлений покращений шрифт. Все це було зроблено для того, щоб зробити зовнішній вигляд всієї платформи більш привабливим. Якщо раніше все тіло робота на логотипі було видно, то зараз, використовується тільки верхня частина його голови. На думку керівництва Google, це виглядає і сприймається краще.