Ірландський регулятор використання персональних даних (Irish data regulator), який контролює європейський бізнес Google, звинувачує компанію в таємному зборі особистих даних та передачі їх рекламодавцям. Про це пише Financial Times.
За словами регулюючого органу, для збору даних користувача Google використовує приховані сторінки. Це суперечить їхній власній політиці прозорості і порушує правила конфіденційності ЄС. Google провину заперечує, наполягаючи, що компанія співпрацює з регулятором.
Серед персональних даних, які використовуються для орієнтування реклами, інформація про здоров’я, політичні уподобання, раси. Ідентифікатор користувача профілю унікальний, він захований на прихованих сторінках, які ніхто не бачить.
Глава розробки браузера Brave Джонні Райан відстежив цей ідентифікатор, створивши новий профіль. Виявилося, що він був відправлений як мінімум восьми рекламним компаніям. Його експеримент перевірили на сотні акаунтів і підтвердили, що ідентифікатор дійсно не повторюється і використовується для орієнтування, а датасети продаються через найбільший в світі рекламний аукціон.
Надаючи потенційним покупцям точні дані, Google отримує значну перевагу перед конкурентами, хоча ще у вересні 2018 року компанія оголошувала, що не буде більше ділитися зашифрованими індикаторами файлів cookie.