Кирило Шевченко, якого незважаючи на кримінальні справи, 16 липня 2020 року все ж призначили головою Нацбанку, почав свою діяльність в НБУ з оновлення автопарку. Ймовірно, розкоші захотілося, точніше – розкішних автомобілів. Причому, за бюджетні кошти.
В кінці серпня 2020 року Національний банк оголосив процедуру (UA-2020-08-29-000114-b) закупівлі транспортних засобів з їх технічним обслуговуванням і ремонтом, на загальну суму 9,8 млн гривень. Аукціон повинен пройти аж 5 листопада 2020 року, зараз йде подача документів учасників.
Треба визнати, у Шевченко не поганий смак. За державний рахунок збирається придбати 7 елітних автомобілів:
- Toyota Land Cruiser 200 Executive Lounge – 1 штука. Орієнтовною вартістю від 2,4 млн гривень;
- Toyota Camry 2.5 Hybrid (Н70) – 6 штук. Орієнтовна вартість стартує з 1 млн гривень.
Чому зараз виникла необхідність у покупці транспорту бізнес-класу – складно зрозуміти. Особливо з урахуванням того, що у самого Шевченка і його підлеглих є особисті автомобілі представницького класу, на додачу до мільйонних зарплат.
Сім’я голови Нацбанку, згідно з поданою декларацією за 2019 рік, володіє Land Rover Range Rover (2013 року випуску) і Mercedes-Benz G 500 (2012 р.в.).
Прагнення Кирила Шевченко спершу перейти з зарплати в 1,2 млн гривень в місяць в Укргазбанку на більш низький оклад в НБУ (477 тис. гривень / місяць), а тепер і оновлення автопарку за кошти держави, свідчить про тотальну корупцію в даній структурі.
А з урахуванням того, що два роки тому Нацбанк вже оновлював свій автопарк 3 новими електромобілями марки Hyundai Ioniq Electric на загальну вартість 2,8 млн гривень, нинішні витрати – не просто необгрунтоване марнотратство, а навіть відверта розтрата державних коштів без потреби.