У Києві з пасажирами таксі Uber стався неприємний інцидент: у системі стався збій, і водій відмовлявся везти їх за двома вказаними адресами.
Як повідомила Олена Вайнтрауб на своїй сторінці у Facebook, таксист одразу заявив, як тільки вони сіли в машину, що у нього змінився маршрут, і він поїде тільки за одним із них.
“Заходимо у мобільний додаток Uber — у нас там дві адреси, а на телефоні таксиста — лише одна. Таксист відмовляється везти за другою адресу, тому що це інша сума”, — зазначила киянка.
Знайомий Олени Богдан наполягав на тому, щоб таксист завіз її додому, а водій на те відказав, що “він безкоштовно не працює”.
Після цього пасажирка поцікавилася у чоловіка, чи є зв’язок із оператором. На що таксист відповів: “Дівчина, у нас в Uber людину зарізали, і ніхто нікуди не додзвонився”.
Однак Олена все-таки додзвонилася на номер 9988. Після з’єднання із оператором з’ясувалося, що ніякого відношення дзвінки на цей номер не мають до мобільного додатку. Її переключили на іншу лінію, де автовідповідач повідомив, що всі питання можна поставити тільки в додатку.
“Через хвилину після дзвінка, додаток оновлюється: показується дві адреси, сума збільшилася. Середина дороги. У таксиста висвічується: “Висадка Богдана тут”, — уточнила вона.
У результаті таксист довіз до будинку Олену, а потім Богдана, як було спершу в маршруті.
“У кінці поїздки в Богдана знялися гроші тільки за одну адресу, і він доплатив таксисту готівкою, оскільки це не чесно. Віз то він нас за двома адресами”, — пояснила дівчина.
Потім Богдан ще раз додзвонився 9988, де йому сказали, що обов’язково розглянуть звернення, і що він не повинен був доплачувати, а водія покарають.