З виходом iOS 14.5 Apple представила функцію прозорості відстеження додатків, яка забороняє розробникам отримувати доступ до рекламного ідентифікатора iPhone, iPad або Apple TV без дозволу користувача. Тепер компанія випустила ролик, в якому пояснила для чого це потрібно.
Apple заявляє, що ця функція дає користувачам вибір того, як додатки використовують і діляться персональними даними.
У ролику описуються типи даних, до яких у додатків є доступ, наприклад, місце розташування, вік, інформація про стан здоров’я, звички у витратах і історія переглядів. Компанія відзначає, що збір даних може бути корисний для відстеження пробіжок або надання місцевому магазину можливості рекламувати знижки, коли ви знаходитесь поруч, але «деякі додатки використовують більше даних, ніж їм потрібно», і діляться ними з рекламодавцями. Мабуть, це стосується більшою мірою Facebook.
Деякі додатки збирають «тисячі одиниць інформації про вас» для створення цифрового профілю, який потім продається іншим з метою таргетингової реклами.
Найяскравішим зауваженням в ролику став наступний вислів: «Ваша інформація продається, ви стали продуктом».