Big Data (Великі дані) — це широкий масив структурованої інформації, алгоритми її обробки та аналізу. У комерції це дані про наявну, а також потенційну аудиторію, які дозволяють покращити якість маркетингу, надання послуг тощо.
Kyivstar пропонує Big Data рішення для українських підприємців, які допоможуть ефективно просувати ваш бізнес та залучати нових клієнтів.
Портрет клієнта
Допоможе зрозуміти, хто безпосередньо ваші клієнти: їхні стать, вік, сімейний стан та ще понад 100 параметрів, за якими алгоритми структурують вашу аудиторію. Результати аналізу подаються у вигляді відсоткового співвідношення за кожним з показників.
Навіщо потрібен портрет аудиторії?
Для того щоб бізнес адаптувався під потреби клієнтів та став більш популярний. Портрет аудиторії допоможе: правильно скорегувати асортимент, оновити рекламу, знайти краще місце для торгової точки тощо.
Моделі look-alike
Це інструмент для розширення аудиторії. На основі Великих Даних ваших наявних клієнтів алгоритми системи знаходять серед користувачів Київстар людей зі схожими запитами. Підприємець отримує базу потенційних клієнтів для свого бізнесу. Київстар не надає їхніх контактів, але може провести рекламну розсилку від імені вашої компанії.
Таргетовані розсилки
Це рекламні розсилки, які спрямовані на конкретну аудиторію. За допомогою Біг Дата фільтрів серед абонентів Kyivstar алгоритми знаходять потенційних клієнтів для вашого бізнесу і надсилають їм повідомлення про знижки, відкриття нового магазину тощо. Тобто рекламу отримують саме ті люди, яких вона зацікавить.
Тригерні розсилки
Наявні та потенційні клієнти автоматично отримують повідомлення у відповідь на якусь дію. Наприклад, коли вони знаходяться поблизу торгової точки або зайшли на ваш сайт. Тригерні розсилки дозволяють надіслати повідомлення клієнту в найбільш відповідний для цього момент.
Геоаналітика
Дізнайтесь за допомогою технологій Біг Дата, де оптимально відкрити торгову точку або на яку територію розширити зону доставки. Алгоритми проаналізують маршрути та популярні місця вашої цільової аудиторії.
Якщо бізнес не має власної клієнтської бази?
У такому випадку Київстар застосує інші інструменти. Наприклад, проводить опитування серед абонентів та використовує інформацію з тематичних ресурсів, конкурентів. Таким чином можна сформувати портрет цільової аудиторії навіть, якщо наявних клієнтів поки недостатньо для повноцінної аналітики.