На сьогоднішній день в сфері маркетингу можна знайти безліч розроблених ходів для ефективного просування бренду, товарів і послуг за допомогою реклами. За способом впливу на аудиторію реклама підрозділяється на активну і пасивну. До пасивної реклами належить, в тому числі, і виготовлення пакетів з логотипом.
Такий вид рекламного носія виявився неймовірно вдалим інструментом для ненав’язливого просування бренду серед цільової аудиторії. Люди неодноразово користуються пакетами в якості найбільш зручної тари в супермаркеті. Пакети купуються щодня у величезних кількостях. У продуктових магазинах та супермаркетах невеликі поліетиленові пакети використовують для фасування круп, а великі з зручними ручками використовують для перенесення продуктів. У різних бутиках, ювелірних магазинах фірмові пакети служать невід’ємною складовою дорогої покупки, в них також упаковують подарункові карти. Очевидно, що пакет майка від МПАК – найбільш зручний вид упаковки, це показала і практика. Тому сьогодні багато підприємств користуються послугами рекламних агенцій по нанесенню логотипа на пакети.
До всіх інших функціональних переваг пакета, він має ще й додаткову можливість використовувати його як рекламний носій і доносити до потенційного клієнта необхідну нам інформацію. І завдяки високій якості сучасної технології друку, суміщеної з привабливим дизайном, реклама буде ненав’язливою і навіть красивою. Потенційний клієнт при цьому, самостійно, без примусу і нав`язування, ознайомлюється із зображенням на пакеті. І це може бути не тільки логотип зі слоганом, але також і яскрава ілюстрація, фотографія, докладні контакти та адреса зі схемою проїзду.
Зміст інформації, який наноситься на пакет, залежить від Вашої маркетингової мети. Текст, зображення та інші графічні елементи повинні відповідати умовам, в яких вони будуть застосовуватися.
Наприклад, коли наша мета – позитивний імідж компанії, то на пакет слід наносити фірмовий знак, що в подальшому зробить його впізнаваним. Якщо необхідно привернути увагу покупців до конкретного продукту або магазину, буде розумно надрукувати на пакеті безпосередньо його назву і місце розташування.
У будь-якому випадку, яку б мету Ви не ставили, для якісного просування продукту або бренду слід звертатися до фахівців. Зараз досить багато компаній з хорошою репутацією, в тому числі компанія МПАК, що пропонують повний спектр послуг з різних видів друку та розробці дизайну для нанесення на пакет. При цьому замовник може просто позначити коло завдань і побажань, а професіонали зроблять іншу роботу.
Головні переваги пакетів з логотипом в якості рекламного носія:
- безмежні можливості дизайну і видів нанесення (друку);
- яскраві кольори, довговічність нанесення, якісна графіка;
- відносно недорогий і цілеспрямований маркетинговий інструмент;
- ефективно фокусує увагу потенційного клієнта, не дратуючи його.