В Україні споживачі можуть отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. У разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою.
“Якщо компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів”, – пише у Facebook голова Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко.
За її словами, НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів):
- зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі;
- накладає на компанію штраф.
При цьому Кривенко повідомила, що компенсація не надається у разі:
- доведених компанією форс-мажорних обставин;
- доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії;
- у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні;
- у разі відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.