Як українцям отримати компенсацію за неякісно надані комунальні послуги: подробиці

В Україні споживачі можуть отримати компенсацію за неякісні послуги з електропостачання. У разі невиплати компенсації у встановлені строки споживач маєте право звернутися до компанії із заявою.

“Якщо компанія необґрунтовано відмовляє у наданні компенсації або не реагує на звернення, споживач має звернутись до НКРЕКП та наших територіальних органів”, – пише у Facebook голова Національної комісії, що здійснює регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг Оксана Кривенко.

За її словами, НКРЕКП у разі підтвердження фактів невиплати компенсацій за результатами перевірок компаній (у тому числі за скаргами споживачів):

  • зобов’язує компанію надати компенсацію у подвійному розмірі;
  • накладає на компанію штраф.

При цьому Кривенко повідомила, що компенсація не надається у разі:

  • доведених компанією форс-мажорних обставин;
  • доведених дій споживача або інших осіб, що призвели до аварійної перерви в електропостачанні або недотримання показників якості електричної енергії;
  • у разі запланованих з попередженням перерв у електропостачанні;
  • у разі відмови споживача у письмовому вигляді від отримання компенсації.

Джерело





ІНШІ НОВИНИ