Державна податкова служба повідомила, що закон про “кешбек”, згідно з яким покупці зможуть звертатися зі скаргами про “неправильний” чек, виключає можливість для маніпуляцій і не зашкодить бізнесу.
На сьогоднішній день у реєстраторах розрахункових операцій (касових апаратах) інформація про проведену операцію не тільки передається до контролюючого органу, а й залишається у фіскальній пам’яті, повідомляє ЕП.
“Якщо інформація про проведену з порушенням розрахункову операцію, яка буде надана споживачем, не підтвердиться наявною інформацією з фіскальної пам’яті РРО та інформаційних баз ДПС, тільки тоді можна говорити про те, що наданий чек є “неправильним”, – відзначили представники податкової.
За їх словами, практично неможливо підробити чек таким чином, щоб у ньому збіглися всі реквізити справжнього чека і при цьому інформація про нього була відсутня у фіскальній пам’яті.
При цьому, підробити чеки в програмному реєстраторі розрахункових операцій буде ще складніше
“Підробити такий чек неможливо, оскільки він буде фіскалізований на сервері контролюючого органу. Крім того, частина фіскального номера такого чека буде формуватися самим пристроєм (смартфоном, планшетом, комп’ютером), а інша частина – сервером контролюючого органу”, – заявили в ДПС.
У податковій додали, що надання недобросовісним споживачем скарги до контролюючого органу з метою неправомірного отримання “кешбеку” практично виключається необхідністю повної ідентифікації такого скаржника в електронному кабінеті.
Тобто, такий покупець фактично погоджується з тим, що податкова служба буде перевіряти не тільки правомірність дій продавця по відношенню до нього, але, в першу чергу, буде оцінювати достовірність документів, що додаються до скарги.