Маркетингове дослідження ринку представляє собою процедуру, яка дозволяє отримати відповіді на питання, щодо актуального ринкового стану, прогнозування кон’юнктури, поведінку споживачів та компаній-конкурентів у певній ринковій галузі. Наявна інформація дозволить більш чітко зрозуміти тенденції і зміни ринку, спрогнозувати його подальше становище. А головне – своєчасно прийняти рішення стосовно змін у діяльності Вашої власної компанії чи доцільності витрат коштів на масштабування бізнесу, саме у цей час.
Важливе місце в здійсненні маркетингово дослідження ринку має інструмент, який використовується для цієї процедури. І ми пропонуємо особливо увагу звернути саме на нову розробку – YC.Market: https://youcontrol.market/.
Як можна здійснити маркетингове дослідження ринку за допомогою інструменту YC.Market?
YC.Market має досить широкий та різноманітний спектр можливостей. Але основна його мета – надати користувачеві актуальні та найбільш повні дані щодо становища ринку.
Для використання YC.Market необхідно, перш за все, пройти реєстрацію. І тоді Ви отримаєте доступ до системи. Шукати необхідну інформацію можна за 28 різними критеріями. В базі знаходяться дані більше ніж про 7,5 мільйонів українських компаній та ФОП, а також відомості про британський бізнес.
Зокрема, використовуючи для маркетингового аналізу ринку інструмент YC.Market, Ви зможете дізнатись:
- актуальне становище ринку;
- представлення певних ринковий галузей компаніями (дізнатись більше про Ваших конкурентів);
- останні зміни у бізнес-просторі України, або за конкретними регіонами;
- детальна інформація про контрагентів, обрані Вами компанії.
До речі, Ви можете налаштувати інструмент таким чином, щоб він здійснював автоматичний моніторинг та надсилав Вам оновлений список компаній, включаючи ті, що тільки з’явились у реєстраї.
Для кого буде корисним маркетинговий аналіз бізнесу за допомогою YC.Market?
Маркетинговий аналіз корисно проводити всім, без виключення, компаніям, адже за допомогою нього значно легше зрозуміти актуальні тенденції ринку. Проте є сфери, які зможуть отримати найбільшу користь від цієї процедури:
- фінансовий сектор – банківські та мікрофінансові організації або ті, що здійснюють економічну діяльність;
- виробники та постачальники товарів;
- імпортери та експортери;
- консалтингові компанії та ті, що працюють в форматі В2В.