Плюси і мінуси Toyota RAV4

Toyota RAV4 отримав більш виразну зовнішність і безліч можливостей індивідуалізації. Але головним козирем автомобіля, мабуть, так і залишиться родовід. На жаль, інженери позбулися не від усіх розкритикованих особливостей кросовера минулого покоління і примудрилися допустити кілька нових недоробок.

Toyota RAV4 минулого покоління продавався дуже добре. Можна припустити, що з урахуванням вдалих рішень, що з’явилися в новому поколінні кросовера, він буде продаватися не гірше, якщо йому не завадять (що навряд чи) деякі невеликі огріхи. Якщо ви бажаєте придбати Toyota RAV4, радимо вам завітати на сайт https://toyota-ua.com/ru/avtomobili/rav4.

Плюси

Отже, в плюсах автомобіля – привабливий зовнішній вигляд, поліпшена динаміка і широкий набір систем активної безпеки. Крім того, завдяки новій платформі кузов кросовера став на 57% жорсткіший на крутіння – це дозволить сміливо вибиратися на бездоріжжі. Додайте до цього опціональну систему повного приводу Dynamic Torque Vectoring AWD з двома роздільними муфтами підключення на кожному із задніх коліс, і ви отримаєте практично всюдихід. До речі, в базі RAV 4 так і буде оснащуватися вже знайомою нам системою Dynamic Torque Control AWD.

Американські ЗМІ відзначають, що завдяки більш жорсткому кузову кросовер став краще управлятися: добре реагує на повороти рульового колеса, відмінно тримає пряму і не реагує на асфальтову колію і бічний вітер. При цьому кермо кросовера важкувате – ця крайність краща, ніж повна невагомість і рискання по дорозі, відзначають вони.

Салон рясніє шухлядками, поличками, кишеньками і так далі. Є бездротова зарядка смартфонів. Матеріали на дотик стали набагато приємнішими, а їх м’яка структура дозволяє сподіватися, що цей салон скрипіти не буде.

Мінуси

Тепер Toyota RAV 4 буде славитися як тугодум – екологічні норми змусили настільки придушити мотори, що реакція на натискання на педаль газу відбувається лише через добру секунду. Навіть в режимі «Спорт». Але коли до дросельної заслінки доходить, як і наскільки потрібно відкритися, динаміка не розчаровує. Це стосується і 2-літрового двигуна, і мотора об’ємом 2,5 літра.

Інформаційно-розважальну систему RAV4 можна охарактеризувати як «здебільшого абсолютно нормальну». Її монітор виділяється не тільки своїм розташуванням, а й невідповідністю загальному стилю салону. Він товстий, з такою ж товстою рамкою, та ще й з дешевими кнопками по периметру. Застарілою виглядає і графіка, а також компонування інформації на дисплеї. Просто порівняйте його з будь-яким іншим, узятим у недавно оновленого автомобіля.

Окремо хотілося б згадати синє підсвічування панелі приладів, претензій до якої було дуже і дуже багато. В основному йшлося про те, що цей відтінок дратує очі, особливо вночі – ні затишку, ні відпочинку. Дизайнери Тойоти заперечень шанувальників моделі не почули і залишили все як було. Традиції, напевно…





ІНШІ НОВИНИ