Просування Чорної пʼятниці: поради продавцям

Чорна пʼятниця для покупця — можливість придбати багато корисних речей за вигідною ціною. Розпродаж діє в усіх бізнес-сферах: у роздрібній торгівлі, розвагах, наданні різноманітних послуг. Аби ця визначна подія відбулася, продавцям доводиться докладати неабияких зусиль. Тільки щоб привернути увагу клієнтів, потрібно добре постаратися, але кінцевий результат того вартий. Якщо ви маєте власний бізнес, приділіть особливу увагу просуванню Чорної пʼятниці у вашому закладі й рахуйте виторг!

Коли починати

Чим раніше це зробити — тим краще. Звичайно ж, без фанатизму! Початок листопада — найкращий час для початку промоушна. Вже зараз покупці можуть дізнатися про знижки на Чорну П’ятницю в Алло.

Чому заздалегідь? Бо якщо запізнитися, велика кількість клієнтів буде стежити за пропозиціями конкурентів і не зважатиме на нову інформацію. Треба привернути увагу своєчасно й вдалими діями утримувати фокус до самого розпродажу.

Де розміщувати інформацію:

  • на офіційних сторінках сайту, якщо він є;
  • в соціальних мережах (зараз в українців найбільш популярні Facebook та Instagram);
  • проплатити рекламу в популярних телеграм-каналах з великою кількістю підписників;
  • надрукувати листівки або рекламні плакати (листівки роздавати біля закладу або розносити по підʼїздах, плакати розклеювати на зупинках).

На офіційних сторінках й у соцмережах інформацію слід подавати дозовано. Треба, щоб кожні 2-3 дні користувачі знаходили щось нове та цікаве. Так буде легше утримувати увагу потенційних покупців.

Креативу — так!

Краще запамʼятовується оригінально надана інформація. Не слід боятися помилок: нехай оформлення ваших оголошень буде надто яскравим та нетривіальним, головне, щоб привертало увагу! Навіть якщо дизайн буде не дуже вдалим, про це говоритимуть, а отже, вас запамʼятають.

Інтерактивна складова

Щоб утримувати увагу покупця до самого розпродажу, зробить промоакцію інтерактивною. Проведіть розіграш, організуйте конкурс з призами за перші три місця. Можна влаштувати інтелектуальну вікторину або позмагатися, в кого, наприклад, вдома мешкає найкумедніший кіт. Переможця мають визначити відвідувачі сайту. Завдяки цим крокам ви зможете утримувати увагу користувачів і сформувати позитивний імідж компанії.

Email-маркетинг

Це перевірений інструмент для просування товарів та послуг. Перевага засобу — його можна використовувати для сповіщення клієнтів про акційні пропозиції у Чорну пʼятницю.

Які листи надсилати та коли:

  1. Першого листа надішліть за 2 тижні до початку акції.
  2. Сповістить клієнтів про старт розпродажу за 1-2 години.
  3. За 24 години до кінця акції напишіть листа про те, що для використання знижок залишилися остання доба.

Ми пропонуємо робити ексклюзивні знижки для підписників та постійних клієнтів — такий підхід підвищує лояльність до продавця. Про додаткові можливості також сповістіть окремим листом по e-mail.





ІНШІ НОВИНИ