Samsung перегляне своє ставлення до показу реклами в прошивках смартфонів і додатках

Запуск реклами на смартфонах – це усвідомлений і необхідний крок, спроба додаткової монетизації. Природно, що такі «шедеври» викликають невдоволення користувачів. За подібним «пустощами» помічені компанії Realme, Xiaomi і Samsung. Але остання з них вирішила переглянути свою політику в частині організації реклами на смартфонах.

За даними одного з джерел, на одній з нарад глава мобільного підрозділу Samsung заявив про те, що компанія видалить рекламу з попередньо встановлених додатків. Зокрема, мова йде про утиліти Weather, Samsung Pay і Samsung Themes. Зникнення рекламних оголошень користувачі помітять з приходом оновлень One UI. Правда, немає ніякої ясності, коли це станеться. Також відкритим залишається питання, чи зачепить це нововведення смартфони на глобальному ринку, або ж стане ексклюзивом для Південної Кореї.

Відхід від реклами підвищить привабливість смартфонів Samsung, але навряд чи ефект від цього буде відчутним. Все ж більшість користувачів купують пристрої, орієнтуючись на характеристики, марку та ціну. Засилля реклами або її відсутність не в пріоритетах користувачів при виборі нового смартфона.





ІНШІ НОВИНИ