Facebook виділив $ 10 млн на проведення конкурсу Deepfake Detection Challenge. В рамках програми учасники представлять свої розробки технологій розпізнавання deepfake-відео. У числі партнерів ініціативи Microsoft, Массачусетський технологічний інститут та Оксфордський університет.
Програма Deepfake Detection Challenge почнеться в кінці 2019 року і триватиме до березня 2020 року. Взяти участь зможе будь-хто. Для учасників Facebook створить набір відео з обличчями акторів, яких компанія найме для створення бази. Facebook обіцяє не використовувати в конкурсі дані користувачів соцмережі.
Основне завдання Deepfake Detection Challenge – розробка інструментів, які допоможуть індустрії визначати і запобігати поширенню фейкових відео, створених за допомогою штучного інтелекту.
Переможців визначить спеціальний алгоритм, який порівняє ефективність рішень різних команд.