Гран-прі Сінгапуру з’явився в календарі відносно недавно, в 2008 році, і став першим етапом в історії Формули-1, що проводяться при штучному освітленні. Нічна гонка в поєднанні з приголомшливим міським пейзажем створюють неперевершену атмосферу.
Багато в чому гонка в Сінгапурі схожа на Монако – тут завжди є відчуття гламуру і розкоші, а вболівальники та гості проводять вечірки по ходу уїк-енду. Втім, самим гонщикам і командам не так радісно, адже для них цей етап стає справжнім випробуванням – через роботу по нестандартному графіку, щоб європейці могли дивитися гонку в звичний час, через спеку, яка не спадає навіть вночі, через складності траси, де буквально немає місця для помилок.
Нескінченні повороти, в яких контакт з бар’єрами просто неминучий, змушують пілотів дотримуватися граничної концентрації. Адже навіть найменша помилка на міській трасі Маріна-Бей може послужити причиною сходу.
Феррарі є невеликим фаворитом гонки, тому що непогано виглядають на повільних треках (а Маріна-Бей відноситься до їх числа). До того ж, Фетель виступає головним спеціалістом на Гран-прі Сінгапуру – німець перемагав тут вже чотири рази, правда у Льюїса Хемілтона в минулому році стало три перемоги і в цьому році він може зрівнятися з німцем.
траса
Місце проведення: Сінгапур
Назва траси: Маріна-Бей (Marina Bay Street Circuit)
Довжина кола: 5,065 км
Гоночна дистанція: 61 коло = 308,828 км.
Рекорд кола: 1: 45.008 – Льюїс Хемілтон (2017)
Переможець в 2017: Льюїс Хемілтон (Мерседес)
Маріна-Бей, на відміну від міської траси в Монако, має нормальну для Формули-1 довжину – 5 км. А з огляду на невеликі швидкості, гонка виходить найтривалішою в чемпіонаті. Тим більше, що ймовірність появи автомобіля безпеки становить 100%.
На трасі є 23 повороти, багато яких з них вузькі і повільні. Знос гальм і витрата палива дуже високі. Тут практично немає місця для обгонів, а тому вкрай важливий успіх у кваліфікації і хороший старт. Потужність двигуна в Сінгапурі не має великого значення, куди важливіше обрати правильну стратегію.
Прогноз погоди
Прогноз погоди на Гран Прі Сінгапуру обіцяє опади у дні гоночного уїк-енду.
У п’ятницю в першій половині дня можливі грози, повітря прогріється до + 31С. У суботу буде також жарко, але ймовірність опадів не перевищує 20%. У день гонки очікується +30 і грози в першій половині дня.
Про гуму
Pirelli привезуть в Сінгапур два своїх м’яких склади, UltraSoft і HyperSoft, а також Soft. Склад SuperSoft на цей раз пропущений, і це перший подібний набір гуми в сезоні.
Вибір складів на цей раз досить різноманітний. Особливу увагу привертає той факт, що лідери обрали абсолютно різний підхід до цього Гран Прі – в Mercedes зробили ставку на жорсткий Soft, тоді як в Ferrari вважали за краще запасти побільше комплектів HyperSoft.
Розклад заїздів
П’ятниця, 14 вересня
11:30 – 13:00 Перше тренування
15:30 – 17:00 Друге тренування
Субота, 15 вересня
13:00 – 14:00 Третя тренування
16:00 Кваліфікація
Неділя, 16 вересня
15:10 Гонка
Прогноз і ставки букмекерів
Букмекери з контори bwin пропонують наступні коефіцієнти на перемогу в Гран-прі Сінгапуру
Себастьян Феттель (Феррарі) – 2,37
Льюїс Хемілтон (Мерседес) – 4,33
Макс Ферстаппен (Ред Булл) – 5,00
Даніель Ріккардо (Ред Булл) – 5,00
Кімі Райкконен (Феррарі) – 8,50
Валттері Боттас ( Мерседес) – 13,00
Ніко Хюлькенберг (Рено) – 501,0
Карлос Сайнс-молодший (Рено) – 501,0
Фернандо Алонсо (Макларен) – 501,0
Естебан Вікон (Форс-Індія) – 501,0
П’єр Гасли (Торо Россо) – 501,0
Кевін Магнуссен (Хаас) – 1001,0
Ромен Грожан (Хаас) – 1001,0
Серхіо Перес (Форс-Індія) – 1001,0
Брендон Хартлі (Торо Россо) – 1001,0
Сергій Сироткін (Вільямс) – 1001,0
Ленс Стролла (Вільямс) – 1001,0
Шарль Леклер (Заубер) – 1501,0
Маркус Ерікссон (Заубер) – 2001,0
Стоффела Вандорн (Макларен) – 2001,0