Смартфони Samsung Galaxy S20, Galaxy S20 Ultra і Galaxy S20 FE стали флагманами компанії, які знайшли своїх покупців. Але далеко не всі залишилися задоволені смартфонами і знайшлися навіть ті, хто пішов в суд за захистом своїх інтересів і прав, а також з метою отримання компенсації збитку.
Прийшло повідомлення, що ряд користувачів об’єдналися і подали колективний позов, заявляючи про те, що скло, що прикриває основну камеру безпричинно тріскається. У позові зазначено, що Samsung не бажає виконувати свої гарантійні зобов’язання, пішла «шахрайство і порушила цілу низку нормативних актів про захист прав споживачів».
Позивачі стверджують, що компанія продала їм браковані смартфони і вони зіткнулися з тим, що скло основної камери покривається тріщинами і відбувається це навіть при найбільш дбайливому і акуратному поводженні з пристроями. Появі тріщин не передував контакт з твердими предметами. Іншими словами, гаджети з пошкодженим склом на камері не падали, не вдарялися і не піддавалися якому-небудь зовнішньому впливу.
На жаль, Samsung відмовила в заміні дефектних Galaxy S20, Galaxy S20 Ultra і Galaxy S20 FE в рамках гарантійних зобов’язань. В результаті користувачам довелося заплатити $ 400, щоб повернути пристроям первісний вигляд. Але, яке ж було їхнє розчарування, коли навіть після заміни скло знову вкривалося тріщинами. Все це змушує позивачів стверджувати, що Samsung випустила на ринок смартфони, що володіють конструктивними недоліками і вона не могла не знати про існуючі проблеми.