Якщо ви серед тих, хто обурюється з приводу неймінгу і побудови модельного ряду всередині Xiaomi та її суббрендів, то у вас є ще один привід засумніватися в адекватності маркетологів компанії. Ентузіасту вдалося виявити, що виробник готує до виходу Xiaomi 11i та Xiaomi 11i HyperCharge для ринку Індії. Цікаво, що на ринку вже є смартфон Xiaomi 11i, він же Xiaomi Mi 11X Pro і він же Redmi K40 Pro+.
Трохи заглибившись у надра прошивки ентузіасту вдалося виявити, що компанія знову сповідуватиме політику ребрендингу. Очікується, що вони створені на базі Redmi Note 11 Pro і Redmi Note 11 Pro+ відповідно. Якщо вам мало плутанини, то нагадаємо, що є всі передумови, щоб Redmi Note 11 вийшов за межі Китаю як POCO M4 Pro. У випадку з останньою моделлю 9 листопада ми точно знатимемо чи дійсно буде ребрендинг.
Нагадаємо, що Redmi Note 11 Pro та Redmi Note 11 Pro+ практично ідентичні за своїми характеристиками, відрізняючись лише ємністю акумулятора та швидкою зарядкою. У першої «прошки» батарейка на 5160 мАг і швидка зарядка на 67 Вт, а у Redmi Note 11 Pro+ – 4500 мАг та 120 Вт.
Смартфони володіють AMOLED-дисплеєм роздільною здатністю FullHD+, частотою оновлення та діагоналлю 6,67 дюйма, чипсетом Dimensity 920, 6/8 Гб оперативної пам’яті та 128/256 Гб постійної пам’яті. Для селфі запропонували фронтальну камеру на 16 Мп та потрійну тильну камеру 108 Мп + 8 Мп + 2 Мп. Є стереодинаміки, ІЧ-порт, сканер відбитків пальців на бічній межі та підтримка Wi-Fi 6.