З кожним днем жити в світі стає все складніше, оскільки з’являються нові все більш складні в усіх відношеннях технології, розібратися в яких вкрай складно. Такий стан справ призводить до того, що люди все частіше і частіше роблять фатальні помилки, які завжди приводять до дуже неприємних наслідків. У деяких випадках виправити скоєне вже ніяк не можна. На перший погляд онлайн-магазин AliExpress дуже простий в освоєнні, і це дійсно так, але лише до певного моменту.
Головний плюс торгового майданчика AliExpress в тому, що він продає різні товари за максимально низькими цінами. Клієнти це дуже цінують, проте деякі зловживають такою можливістю, здійснюючи фатальну помилку. Ще влітку нинішнього року в мережі з’явилася інформація, згідно з якою адміністрація даного онлайн-магазину масово блокує акаунти користувачів. Відбувається це звичайно ж не просто так, а через порушення правил.
Достатньо зайти на YouTube, щоб побачити сотні інструкцій на тему того, як будь-яким чином обдурити продавця на AliExpress і повернути гроші за куплений товар повністю або ж частково. Згідно з правилами даного онлайн-магазину, обман адміністрації і продавця – це найсерйозніше порушення, за яке передбачене блокування. В цьому і полягає фатальна помилка, яку здійснюють багато користувачів. Деякі покупці вважають себе розумнішими всіх інших, відкриваючи суперечки по всіх замовленнях і вимагаючи повернення грошей.
Якщо число суперечок виявиться занадто великим, обліковий запис AliExpress виявиться відключеним. Користувачеві нададуть можливість подати апеляцію, проте вона допомагає дуже рідко. Швидше за все, з аккаунтом можна буде раз і назавжди попрощатися. Не робити фатальну помилку дуже просто – достатньо не відкривати суперечки з приводу товарів, вимагаючи повернення грошей. В такому випадку все буде добре і можна буде необмежено довго насолоджуватися крутими товарами за найнижчими в світі цінами.