В яких випадках потрібна допомога автоадвоката

Страхові компанії активно рекламують свої послуги, гарантуючи клієнтам захист бізнесу, нерухомості, автотранспорту. На практиці ці рекламні обіцянки часто не виконуються. Після настання страхового випадку клієнт страхової компанії витрачає чимало часу і сил, щоб отримати справедливе відшкодування збитків. Це відбувається через те, що страхова або занижує розмір компенсації, або в принципі відмовляється від виплати.

Що робити, якщо страхова компанія відмовила у виплаті?

Відмова у виплаті може бути пов’язана з різними причинами. Страховик зобов’язаний видати мотивовану відмову у виплаті. Подальші дії залежать від того, які причини вказані для відмови в конкретній ситуації.

Після отримання відмови у виплаті, потрібно звернутися за допомогою до автоавоката, який компетентний у даних питатннях. Краще користуватися послугами фахівців вузького профілю – вони забезпечать найбільш ефективний захист інтересів застрахованої особи. Для прикладу, знайти такого спеціаліста в Києві можна за  посиланням auto-advokat.com.ua.

У компанії «Автоадвокат» юридичним супроводом страхових справ займаються юристи з великим досвідом вирішення таких питань. Вони допоможуть скласти досудову претензію і проведуть переговори зі страховою.

Якщо досудове врегулювання не дасть результату, отримувати компенсацію збитку від страхової компанії потрібно буде через суд. На цьому етапі допомога кваліфікованого автоюриста є просто необхідною, так як страхова компанія залучить до судового розгляду власних автоадвокатів.

В яких випадках потрібна допомога страхового адвоката?

Ми рекомендуємо замовляти послуги автоюриста або страхового адвоката в таких випадках:

  • протягом 20 днів з подачі документів до страхової не відбулося виплати компенсації або передачі вам офіційної відмови від виплати;
  • при відмові в прийомі документів;
  • якщо розмір компенсації занижений і не покриває фактичних збитків по страховому випадку;
  • якщо страхова компанія провела експертизу автомобіля після ДТП з порушеннями, і в звіті не вказано ряд пошкоджень авто;
  • якщо страховик відмовляється компенсувати деякі пошкодження, посилаючись на те, що вони були отримані автомобілем раніше, в іншому ДТП;
  • якщо страховик відмовляється від виплати, стверджуючи, що клієнт несвоєчасно подав документи, водій знаходився в стані алкогольного сп’яніння в момент ДТП та ін.

У таких ситуаціях автоюрист встановить об’єктивний розмір збитку, доведе неправомірність затримки виплати або відмови від неї. Якщо буде потрібно, страховий адвокат організує незалежну експертизу автомобіля після ДТП і захистить експертний висновок в суді.

Участь співробітників юридичного відділу компанії «Автоадвокат»  в таких суперечках гарантує справедливе і швидке вирішення конфлікту. Ми маємо великий досвід ведення судових справ проти страхових компаній і добиваємося для наших клієнтів найкращих результатів.





ІНШІ НОВИНИ