Відновлення шин, або як продовжити життя зношеній гумі

Сьогодні таке поняття як відновлені або наварені покришки для легкових автомобілів практично втратило свою актуальність, оскільки на ринку існує велика кількість покришок різних видів – розмірів, а найголовніше різної цінової категорії. Тобто ви можете поїхати в магазин і купити нову, нехай і недорогу, покришку. Однак це поняття не зникло з нашого життя, і такі колеса застосовуються до цих пір. Для прикладу, зробити відновлення шин можна у сервісах, представлених за посиланням autoguide.pro/kharkovskaya/autoservice/?category=navarka-shin-ru-226. У цій статті ми поговоримо про відновлення шин. Що це таке? Чи варто їх купувати, і навіщо вони потрібні.

Відновлені шини (наварені)

Відновлена – це шина зі зношеним протектором, яка була відновлена шляхом «наварювання» нового шару зверху. Причому наварюють в 90% тільки верхній шар. Якщо зношена бічна частина, то таку покришку не завжди беруть для відновлення або «наварки». Малюнок верхнього протектора, практично на 90% буде мати інший вигляд, ніж попередній протектор. Однак каркас, брекер та інші конструкції залишаються без зміни.

Як розпізнати?

Потрібно відзначити, що не всі відновлені колеса однаково якісні. Буває, що сама фірма виробник проводить цей процес. В Європі це часто поширене явище. Якщо резина відновлена офіційно, то вона буде мати спеціальні позначки, які говорять про повторне використання колеса. У різних країнах різні позначення Retread (це англійське позначення), Remould (американське позначення) і Regummerad (німецьке позначення).

Якщо написів немає, то таку покришку можна розпізнати по боковій поверхні колеса. Як правило, вона не відтворюється, а відповідно вона буде зношена. Проявляється це в дрібних тріщинах і бічних потертостях.

Навіщо відновлюють шину?

Відповідь банальна шини «оживляють» через дешевизну. Тобто шини, які відходили свій термін і повністю стерлися, відновлюють (наварюють верхній шар) і знову пускають в експлуатацію. Різниця в ціні такої шини може досягати 30 – 70% від ціни нової шини. Але у такої гуми є зворотна сторона медалі. Це шини одного типорозміру, але різних виробників. Простими словами малюнок такої гуми, зверху, буде один після наварки – відновлення, а ось виробник може бути різний. Як наслідки це нижчі технічні характеристики, як в швидкості, так і в навантаженні шин.

Коли покупка такої покришки виправдана?

Ще раз зазначимо, що така гума для легкового автомобіля не завжди виправдана. Так, звичайно, ви заощадите, однак що очікувати від неї ніхто не знає. Як вона буде вести себе на дорозі або при високих навантаженнях не зрозуміло. Однак якщо ви їздите по правилам і рідко перевищуєте швидкість, то можна подивитися в сторону покупки такої гуми. Але зараз існує велика кількість різних покришок, від найбільш дешевих до дорогих, а нова гума, навіть найдешевша, буде служити набагато краще, ніж відновлена ​​гума.

Однак покупка «відтвореної» гуми має сенс! Якщо ви водій комерційного транспорту, наприклад вантажного автомобіля, то покупка такого колеса буде обґрунтована. Гума для вантажного автомобіля коштує дуже недешево, а тому відновлене колесо, з різницею в ціні в 5 разів буде дуже доречним. Потрібно відзначити, що в нашій країні досить багато вантажівок їздять на такій гумі.

Багато спеціалістів вважають, що – це не виправдана економія, особливо для сучасного і швидкісного автомобіля. Немає впевненості за це колесо, гума може лопнути (бічна частина), в будь-який момент.

У будь-якому випадку вирішувати вам.





ІНШІ НОВИНИ