
Компанія Facebook разом з Ray-Ban офіційно представила свої перші розумні окуляри – Ray-Ban Stories. Вони максимально схожі на окуляри Spectacles від розробників Snapchat.
В Ray-Ban Stories є дві вбудовані камери з роздільною здатністю по 5 Мп, які можуть робити фотографії або відеоролики тривалістю до 30 секунд. Управляти зйомкою можна за допомогою фізичної кнопки або голосових команд Facebook Assistant. До речі, Цукерберг подбав про оточуючих – при зйомці на окулярах загоряється світлодіодний індикатор, щоб люди поблизу знали, що ви фотографуєте або записуєте відео.
Ray-Ban Stories також отримали вбудовані динаміки, аудіомасив з трьома мікрофонами з технологією формування променя і алгоритм придушення фонового шуму для поліпшення якості розмови.
Розумні окуляри поєднуються з новим додатком Facebook View, в якому користувачі можуть ділитися історіями і спогадами з друзями та передплатниками в соціальних мережах. Додаток дозволяє легко імпортувати, редагувати і публікувати контент в Facebook, Instagram, WhatsApp, Twitter, TikTok, Snapchat і інші соцмережі.
Ray-Ban Stories доступні в 20 варіантах в класичних оправах Wayfarer, Wayfarer Large, Round і Meteor. Також при покупці можна вибрати різні лінзи. Ціни на Ray-Ban Stories починаються з $ 299.