Ціна – головний показник, що служить для залучення потенційних покупців. Вміла робота з моніторингом сприяє підвищенню доходу і товарообігу. Одним із засобів високоефективного ціноутворення є періодичне і ретельне спостереження за цінами конкурентів. Детальніше про це ви можете прочитати за посиланням https://lemarbet.com/razvitie-internet-magazina/kak-uvelichit-prodazhi/.
Навіщо потрібен моніторинг цін конкурентів
Замовляючи його, можна:
- запропонувати справжнім або потенційним покупцям більш прийнятні ціни;
- не занижувати вже діючі ціни без особливо значущих приводів, а лише з остраху обвалення товарообігу;
- грамотно відповідати на питання клієнтів щодо занижених або завищених цін конкуруючих фірм;
- своєчасно відповідати на дії посередників, які порушують політику партнерства;
- в потрібний момент проводити переговори з продавцями, наполегливо пропонуючи їм знизити торгово-закупівельні ціни.
Методи моніторингу цін конкурентів
Необхідні підсумки спостереження за цінами можна отримати за допомогою:
- Ручного відстеження. Воно потребує великих трудових і тимчасових витрат. Метод дієвий для маленьких онлайн магазинів.
- Парсингу – збору інформації з різних веб-сайтів в автоматизованому режимі. Такий спосіб ефективний, якщо діяльність фірми не характеризується несподіваними перепадами цін і частою зміною номенклатури.
- Платних онлайн сервісів, в які вводиться асортимент інтернет-магазину. Спеціалізовані сервіси – оптимальний метод для магазинів, яким моніторинг цін потрібно робити не рідше 1 разу на місяць, а може і кілька разів на добу.
- Систем обліку та 1С або спеціальних модулів, які комбінують всі вищеперелічені способи моніторингу. Це найбільш витратний метод, який виправданий лише в разі наявності 1-2 програмістів.
Вибірка конкурентів для моніторингу
До вибірки повинні потрапляти і гігантські, і зовсім невеликі онлайн магазини. Особливо варто виділити конкурентів, що пропонують аналогічні або трохи вищі ціни.
Автоматизація моніторингу цін
Автоматизація спостереження за цінами конкурентів дає можливість:
- проводити легкий і швидкий аналіз цін, навіть якщо вони скачуть не один раз в день;
- вести аналіз ринкових коливань цін на товари (або послуги), запущених в продаж зовсім недавно;
- відслідковувати прейскуранти постачальників, оптовиків і дилерів;
- створювати регіональні звіти;
- стежити за уцінками і акціями магазинів конкурентів;
- аналізувати динаміку зміни цін конкуруючих магазинів.