В широкому визначенні журналістика – соціальний інститут, основним завданням якого є інформування суб’єктів суспільної діяльності про дійсність задля забезпечення раціонального функціонування суспільства взагалі.
Також журналістику варто розглядати як систему збору, обробки та поширення інформації через засоби масової інформації, такі, як преса, телевізійні канали, інтернет видання, радіомовлення тощо.
Сучасна журналістика є досить розвиненою галуззю. Вона здатна впливати на громадську думку, управляти емоціями. Все це здійснюється за допомогою широкої та розгалуженої інфраструктури: спеціальних установ, навчальних закладів, технічних та інформаційних засобів тощо.
Журналістика характеризує та описує історію сьогодення. Інформація збирається, обробляється та розповсюджується. Однією з головних функцій журналістики є обробка та подача інформації в загальнодоступній формі, щоб її зрозуміло якомога більше соціальних груп людей.
Більшість сучасників виділяє два основні напрямки роботи журналістики: це журналістські дослідження та розслідування. Говорячи про перший напрямок, він базується на зборі відкритої інформації з подальшою її інтерпретацією. Інший навпаки, є досить небезпечним, адже суть його полягає в пошуку закритої від загальності, проте такої необхідної інформації. Проте, саме другий напрям вважається найбільш затребуваним.
Що стосується шкільної журналістики, то в даному розділі ви можете ознайомитись з різними висвітленими подіями або заходами з планами проведення, порадами щодо організації журналістики в школі тощо.
Зарубіжна література
Зарубіжна література – своєрідне зібрання найкращих досягнень культури різних народів, що виражається в літературних творах. І хоча вона і належить до гуманітарних наук, а наш світ сьогодні більше спрямований на розвиток інженерно-технічної цивілізації, її значення для розвитку суспільства не варто недооцінювати.
Кожна людина не може існувати без цінностей, адже саме вони згуртовують людей у культурну спільноту. Але їх засвоєння можливе здебільшого через естетичне переживання, яке і може надати вивчення зарубіжної літератури.
Зарубіжна література сприяє розвитку духовно-ціннісної орієнтації учнів, розширенню їх культурних потреб, формуванню читацької культури та поваги до книжок.
Для кращого засвоєння матеріалу, під час викладання зарубіжної літератури необхідно включати дітей в сам процес, активно використовувати міжпредметні та інтеграційні можливості уроків. Все це сприятиме кращому самопізнанню учнів у процесі навчання та виробленню власних особистісних орієнтирів.
Розділ зарубіжної літератури допоможе вам не тільки провести цікаві уроки, але і підкаже методи, заходи та форми роботи, які можна провести з учнями для кращого оволодіння ними усім багатством світових літературних творів.