Концепт від Mersedes проїхав 1200 км в автономному режимі і продемонстрував найвищу енергоефективність в історії

Прототип від Mercedes Vision EQXX подолав шокуючу дистанцію в 1200 кілометрів автономно, тим самим побивши свій власний квітневий рекорд в 1008 км.

Навесні концепт-кар приїхав з Німеччини на південь Франції через Альпи, витративши на дорогу довжиною 1008 км 11 годин і 32 хвилини без перерв, але із заміною водія.

Як з’ясували на Avto.pro, у дорозі автомобіль підживлював свій акумулятор від сонця через панелі на даху, а також використовував у якості додаткової підзарядки рекуперативне гальмування. Умови поїздки були щадними: температура від 3 до 18 градусів вище за нуль і спокійний, маложвавий трафік. Енергоспоживання Vision EQXX склало 8,7 кіловат-годину на 100 км і наприкінці поїздки у нього залишалося не менше 140 км. у запасі ходу.

Після цього поїздка на літній фестиваль швидкості у Гудвуді (Великобританія) стала екстремальною перевіркою для автомобіля майбутнього: спека 30 градусів та напружений рух на дорогах південно-східної Англії. Старт відбувся у німецькому Штутгарті, після чого Vision EQXX попрямував до французького кордону. У дорозі він кілька разів незаплановано відхилився від прямого маршруту, після чого перетнув кордон поряд зі Страсбургом, потім через північну Францію доїхав до Кале і потягом подолав Ла-Манш тунелем.

У Великобританії автомобіль об’їхав Лондон трасою M25 і здійснив зупинку на базі Формули-1, що належить Mercedes-Benz у Берклі. На автодромі Сільверстоун відбувся фініш – за кермом знаходився чемпіон Formula E від команди Mercedes-EQ Нік де Вріс. Нік здійснив 11 кіл трасою, щоб витратити усі залишки енергії в акумуляторах. Після чого було зафіксовано результати: 1202 км за 14 годин та 30 хвилин.

Енергоспоживання на маршруті становило 8,3 кіловат-годину на 100 км. У розрахунках врахували 51 км, що Vision EQXX проїхав поїздом, а також максимальний розгін на фініші до 140 км. Крім того, з 14,5 години дороги 8 годин працював кондиціонер. Враховуючи все це, розробники моделі оголосили її найенергоефективнішим автомобілем Mercedes за всю історію компанії та анонсували подальше використання всіх успішних технічних рішень.





ІНШІ НОВИНИ