Компанія Facebook опублікувала звіт про те, які сторінки і скільки платять їй за політичну рекламу.
Звіт знаходиться бібліотеці реклами Facebook.
Звіти відображають дані за червень. В даний час можна побачити інформацію за останній день, тиждень і в цілому, починаючи з червня.
За сумами лідирує партія «Голос» Святослава Вакарчука. Всього за звітний період політична сила заплатила 88 742 долари, тільки 9 липня проспонсорувала 103 публікації за 9865 доларів.
На другому місці знаходиться партія екс-президента Петра Порошенка «Європейська солідарність», яка в червні-липні заплатила Facebook за просування своєї сторінки 66 672 доларів.
За кількістю оголошень перше місце зайняла сторінка «Бойко – прем’єр», яка агітує за співголову «Опозиційної платформи – За життя» Юрія Бойка. Вона розмістила 1 971 оголошення, віддавши за них 29 535 доларів.
Наступна за кількістю реклами «Партія Шарія», яку очолює блогер Андрій Шарій. Вона в червні-липні замовила 787 оголошень і оплатила ще 306.
Якщо партії спонсорують рекламу на інших своїх сторінках чи акаунтах лідерів, ці дані не підсумовуються і публікуються окремо.
Так, «Голос» оплатив ще 10 801 доларів за рекламу на сторінці «Святослав Вакарчук».