До передачі у ЗСУ готується відремонтований Іл-76

Миколаївський авіаремонтний завод “НАРП” здійснив контрольно-відновлювальний ремонт військово-транспортного літака Повітряних сил ЗСУ ІЛ-76МД б/н 76697 (cn 0063470118) 1986 року випуску.

Договір на проведення контрольно-відновлювального ремонту був підписаний 21 листопада 2017 року. Ним передбачався строк виконання робіт 10 грудня 2017 року.

;

Вартість робіт склала 48 307 000 грн.

ІЛ-76МД б/н 76697 після ремонту Фото: Andrey Rakul

Як виглядав ІЛ-76МД б/н 76697 до ремонту:

ІЛ-76МД б/н 76697 до ремонту Фото: Krylov
ІЛ-76МД б/н 76697 до ремонту

Варто відзначити, що починаючи з 2014 року це вже другий Іл-76МД, який пройшов ремонт на “НАРПі” та отримав сірий камуфляж. Крім того, згідно відомостей Prozorro, НАРП також здійснював проводвження строків служби іншим Іл-76МД ПС ЗСУ.

Іл-76 – радянський важкий військово-транспортний літак, розроблений ОКБ Іллюшина. За кодифікуванням НАТО: англ. Candid — «Щирий»

Військово-транспортний літак Іл-76 призначений для транспортування і десантування особового складу, техніки і вантажів різного призначення. Є першим в історії СРСР військово-транспортним літаком з турбореактивними двигунами.

Літак призначений для експлуатації з бетонних та ґрунтових аеродромів з характеристиками міцності не нижче 0,6 Мпа і здатний доставляти вантажі максимальною масою 28—60 тонн на відстань 3600—4200 км з крейсерською швидкістю 750—800 км/год (максимальна маса вантажу, що перевозиться, і дальність польоту залежить від модифікації).

Іл-76 під час посадки

Всі кабіни Іл-76 загерметизовані, що дає можливість перевозити 167 (245 — в двопалубному варіанті) солдатів з особистою зброєю або забезпечити викидання 126 чоловік десантної групи. Літак може транспортувати всю номенклатуру бойової техніки повітрянодесантних підрозділів і велику частину техніки мотострілецьких дивізій.

Десантування з літака Ил-76
Десантування з літака Іл-76

Вантажна кабіна 24,5 м завдовжки (з яких 4,5 м рампа), 3,45 м завширшки і 3,4 м у висоту. Літак здатний брати на борт до 109 500 літрів палива і долати відстань до 6700 км із середньою витратою пального 9 т на годину. Довжина розгону на зльоті становить 1700 м (1500 м на практиці) — 1800 м (2000 м при повному навантаженні і температурі повітря від +25 °C) метрів, а пробіг при посадці 930—1000 м.

Іл-76МД (модифікований дальній, англ. Candid-B за класифікацією НАТО) — модифікована версія Іл-76М. Посилена конструкція планера і шасі. Вантажопідйомність підвищена до 48 тонн. Максимальна злітна маса збільшена до 190 тонн. Дальність польоту із навантаженням в 40 тонн збільшена до 4200 км. Для підвищення злітно-посадочних характеристик на ґрунтових аеродромах візки основного шасі розташовані упоперек корпусу. Час автономної експлуатації збільшений до двох місяців. Забезпечена можливість установки чотирьох додаткових пілонів для підвішування авіабомб і радіомаяків.

Джерело





ІНШІ НОВИНИ