Дорога розкладачка Samsung ризикує залишитися без гарантії через лічильник

В ході ретельного вивчення Samsung Galaxy Z Flip 3 вдалося виявити, що користувач ризикує залишитися без гарантії в разі падіння смартфона. Є одна умова – падіння з висоти більше 1-го метра. Логічним виглядає питання, як виробник дізнається з якої саме висоти впав Galaxy Z Flip 3? Виявилося, що Samsung продумала цей момент і на допомогу прийде акселерометр.

Один з ентузіастів вивчив прошивку Galaxy Z Flip 3 і знайшов там спеціальний алгоритм, який відповідає за реєстрацію падінь. Він фіксує всі випадки «польоту» пристрою з висоти більше одного метра, і працівники сервісного центру згодом можуть дізнатися цю інформацію. Ентузіаст припустив, що впровадження такого алгоритму не випадкове. Виробник може відмовити в гарантійному обслуговуванні апарату, пославшись на падіння Galaxy Z Flip 3. При цьому не грає ролі на яку поверхню приземлявся смартфон і, не враховується той момент, що користувач-екстремал може підкидати смартфон в повітря.

Ентузіаст порадив власникам новенького складного смартфона дуже акуратно поводитися з ним і уникати будь-яких падінь. Навіть на диван чи ліжко, адже алгоритми фіксують «політ». Тим більше, що прецедент уже є. Так, одному з користувачів в Південній Кореї було відмовлено в гарантійному ремонті в вересні нинішнього року. Тоді користувач звернувся в сервісний центр з скаргою на тріснутий дисплей в місці згину.

Фахівці зафіксували три випадки «приземлення» смартфона з висоти більше 1 метра. З точністю до дати і часу, коли траплялися «польоти». При цьому сам користувач стверджує, що кожен раз в якості «аеродрому» виступали м’які поверхні: двічі пасажирське сидіння і один раз диван. Йому було відмовлено в безкоштовному гарантійному ремонті, а в якості причини відмови були вказані випадки падінь Galaxy Z Flip 3.

Є ймовірність, що механізм фіксування падінь реалізували в Galaxy Z Fold 3. Тому всім власникам нових складних смартфонів Samsung можна порекомендувати бути гранично уважними і уникати будь-яких «польотів» пристроїв, щоб не позбутися гарантії, якщо раптом щось піде не так.





ІНШІ НОВИНИ