Вчені стверджують, що знайшли докази існування інших Всесвітів

Вчені виявили, що Всесвіт, в якому ми живемо, не є першим, який коли-небудь існував.

Група провідних фізиків заявила, що мільярди років тому існували інші Всесвіти, і вони мали чорні діри, як і нинішній Всесвіт.

Вважається, що космічне мікрохвильове фонове випромінювання є свідченням залишків цих чорних дірок.

Таких поглядів дотримуються фізик-математик з Оксфордського університету Роджер Пенроуз, математик з морського коледжу Нью-Йоркського університету Даніель Анн і фізик-теоретик Кшиштоф Мейснер з Варшавського університету.

Ці провідні вчені зараз закликають до модифікації теорії «Великого вибуху», яка б враховувала нові дані.

Теорія називається конформною циклічною космологією і стверджує, що Всесвіти розвиваються, розширюються і вмирають послідовно. Чорні дірки в кожному з них залишають свій слід в наступних Всесвітах.

«Якщо якийсь Всесвіт триватиме занадто довго, то чорні діри з’їдять все і в певний момент залишаться лише вони», – зазначив д-р Пенроуз в інтерв’ю Live Science.

Вважається, що чорні дірки, постійно втрачають масу і з часом виділяють величезну кількість безмасових частинок, які називаються гравітонами і фотонами.

Згідно з теорією відносності Ейнштейна, безмасові частинки не підлягають тим же законам фізики, що об’єкти, які мають масу. Це означає, що вони існують у Всесвіті без взаємодії.

«Таким чином Всесвіт, наповнений лише гравітонами або фотонами, не матиме ніякого відчуття того, що таке час або простір», – говорить д-р Анн.

Чорні діри настільки щільні, а гравітація в них настільки потужна, що жодна форма випромінювання не може їх уникнути – навіть світло. Вони виступають як інтенсивні джерела сили тяжіння, які збирають навколо пил і газ. Як вони формуються – поки що не зовсім зрозуміло.