Bentley випустить електрокросовер у 2025 році на новому заводі Dream Factory

Керівництво компанії Bentley підтвердило інформацію щодо будівництва нового заводу для випуску електромобілів. Розмір вкладень у Dream Factory, яка буде розміщена в м. Кру графства Чешир у Великій Британії і буде представляти собою добудований новий комплекс у сусідстві з вже існуючими виробничими цехами, складе 2,5 млн фунтів стерлінгів (3 400 000 доларів).

Свій перший електромобіль “Бентлі” планує презентувати у 2025 році. Це буде електричний кросовер – представник найзатребуванішого сегменту на сьогоднішній день. Вибір на його користь пояснюється ще й тим, що існуючий позашляховик Bentley Bentayga, незважаючи на цінник, що кусається, реалізується дуже успішно і показує приріст з продажу. Третина обсягів збуту лакшері-бренду припадає саме на цю модель. Можливо, через кілька років для Bentley Bentayga буде запропоновано електричну або як мінімум гібридну силову установку в рамках оновлення моделі.

Новий електрокросовер «Бентлі» буде створено із залученням фахівців із підконтрольних концерну Volkswagen брендів. Передбачається, що частину рішень він отримає від флагманського електрокара Audi Artemis, зокрема компанії плідно попрацюють над створенням нової платформи. Кузовні панелі для нового електромобіля планують випускати на Ганноверських потужностях заводу Volkswagen. Основне завдання для Dream Factory – дослідження та впровадження новітніх технологій в галузі акумуляторів, зокрема пошук легкої, при цьому ємної батареї. АКБ виготовлятимуть у Кру.

Що стосується зовнішнього вигляду майбутньої електричної новинки, в ній, безумовно, буде збережено фірмовий стиль та впізнаваність, частина елементів дизайну перекочують на паркетник від приуроченого до 100-річчя марки, показаного в 2019 концептуального купе Bentley ЕХР 100 GТ.

У компанії вважають, що перехід на «зелені» моделі неминучий, він регламентується як із боку законодавства, так і підтверджується сучасним вектором розвитку всього автопрому. До того ж, за результатами опитування, більше 40% клієнтів преміум-бренду готові пересісти на електромобілі.





ІНШІ НОВИНИ