Особливості вибору літньої гуми

Їздити автомобілем в теплу пору року набагато приємніше, ніж в зимову пору року – з цим погодиться кожен. Однак до вибору літньої гуми слід підходити не менш ретельно, ніж до зимової. Адже від цього безпосередньо залежать такі показники, як керованість, показники шуму і комфорту, ну і, звичайно ж, безпека. На щастя, вибрати літню гуму на https://asva.ua/catalog/by_size/?season=6 не так складно, як у випадку з зимовою. Адже до неї не пред’являються жодних особливих вимог. Однак не слід також думати, що на колеса можна одягти перші шини, які підвернулися вам під руку.

Відразу ж слід зазначити, що універсальної поради «як вибрати літню гуму» не існує. Так само, як і не існує ідеальної покришки. У продажі можна знайти найрізноманітніші моделі, призначені для різних умов і типів їзди. І те, що добре підходить для одного водія, абсолютно не підійде для іншого. А це значить, що покупка найдорожчої моделі на ринку не стає вирішенням проблеми, з деякими нюансами все одно доведеться розібратися.

Вибір літньої гуми залежить від самого автомобіля, стилю водіння, якості доріг і клімату у вашій місцевості. Не останню роль відіграють і фінансові можливості покупця. Всі ці особливості слід врахувати, перш ніж починати пошук найбільш підходящого для вас рішення.

Головна відмінність літніх шин від зимових полягає в жорсткості протектора. У зимових він м’якший, пристосований до низьких температур, коли гума «замерзає». Літні шини використовуються в прямо протилежних умовах, коли гума, навпаки, розм’якшується від спеки. Як наслідок, річний протектор спочатку повинен бути більш жорстким.

Відмінності полягають також і в малюнку протектора. Зимові моделі в більшості своїй мають спрямований малюнок, в той час як літні шини частіше мають ненаправлені «варіації». Також відмінності можна знайти в конструкції боковин, каркаса і інших елементів. Наприклад, глибина канавок у літніх шин менша.

Експлуатаційні якості шин багато в чому визначаються розташуванням блоків, їх формою, глибиною канавок між ними. Іншими словами – від малюнка протектора багато в чому залежить поведінка автомобіля на дорозі.

Сучасні літні покришки можуть мати три типи малюнка протектора:

  • Спрямований – даний тип краще справляється з відведенням води з плями контакту з дорогою. Тобто краще протистоїть ефекту аквапланування. Слід пам’ятати, що для даного малюнка дуже важливою є правильна установка. Необхідно, щоб спрямованість збігалася з напрямком обертання, інакше шина не те, що не буде ефективною, але стане ще й небезпечною. Зробити це нескладно – для цього на покришки наносяться спеціальні мітки.
  • Ненаправлений симетричний – не так впевнено поводиться під час дощу і відрізняється дещо кращими показниками комфорту. Переважна більшість бюджетних моделей мають саме такий малюнок. Це гарне рішення для водіїв, що мають не надто потужні авто і віддають перевагу спокійній їзді. Для них така покришка може стати ідеальною з точки зору вартості і можливостей.
  • Асиметричний – використовується для поєднання в одній покришці різних властивостей. Її внутрішня сторона буде краще пристосована для мокрої дороги, в той час як зовнішня більше підійде для сухої. Тобто щось середнє, хоча і не універсальне. Такий малюнок забезпечує хорошу керованість при здійсненні маневрів і демонструє високу курсову стійкість (завдяки масивному безперервному ребру в центральній частині). В даному випадку правильність установки також виключно важлива.

Слід зазначити, що малюнок протектора є важливим, але не вирішальним фактором. Багато що залежить від конкретної моделі, задіяної виробником гумової суміші, висоти профілю і безлічі інших параметрів. Однак загальне правило вивести все ж можна. Якщо клімат відрізняється підвищеною сухістю, то краще вибрати ненаправлений симетричний малюнок. Для дощового літа більше підійде спрямований варіант. Асиметричні рішення випускаються як спроба створити щось універсальне.

На деякі шини виробником наносяться маркування «Aqua» або «Rain». Це означає, що дана модель відрізняється підвищеним опором акваплануванню.





ІНШІ НОВИНИ