Зовсім недавно в Україні розпочала свою роботу послуга, яка здійснює перехід на іншого оператора, дозволяючи зберегти номер колишнього постачальника мобільного зв’язку. Mnp в Україні виконується наступними нескладними діями.
Етапи зміни оператора
Для зміни оператора потрібно бути зареєстрованим абонентом попередньої компанії. Це можна перевірити, подзвонивши оператору або відвідавши сервісний центр вашого постачальника зв’язку, і при необхідності здійснити реєстрацію.
Будучи зареєстрованим абонентом, можна подавати заявку на перепідключення до вибраного оператора: або на офіційному сайті, або в одному з офіційних представництв. У першому випадку знайшовши MNP (Mobile number portability) відділ, ввівши особисті дані (абонентський номер, код авторизації) і слідуючи покроковим інструкціям ви оформите заявку онлайн. У другому – вам знадобиться посвідчення особи і письмове заповнення форми, в якій зазначаються: ПІБ, номер телефону, обраний план тарифікації, краща дата портації.
Коли виконані попередні пункти, можна звернутися в фірмовий центр нового оператора для отримання SIM-карти. Їй буде присвоєно ваш життєвий абонентський номер, який запрацює, на даній карті, до часу запуску послуги.
Підключення більшості послуг прогнозується терміном виконання від 3-х до 30-ти робочих днів, але, як правило, здійснюються раніше, інформуючи абонента за допомогою SMS-повідомлення.
Важливо: завершуючи співпрацю з минулим постачальником зв’язку, переконайтеся, що у вас погашені всі заборгованості. Перенесення ваших коштів до нового постачальника також проводитися не буде. Решту активів можна вилучити, попередньо подавши заяву в офіційний сервісний центр із зазначенням реквізитів картки для виплати.
Труднощі, з якими можна зіткнутися при портації
- Реєстрація абонентського номера – це обов’язкова умова: точність, повнота і актуальність наданих даних – визначають швидкість і успішність підключення.
- Перепідключення від попереднього оператора відбувалося раніше 30 днів.
- Подача заяви на портацію можлива тільки до одного мобільного оператора на один телефонний номер.
- Іноді причиною зупинки послуг, що надаються може стати виявлення некоректних дій, переслідуваних законодавчою базою.
Скасування перепідключення номера можливе в разі закінчення менше 15 днів з моменту подачі заяви і оформляється за допомогою подачі контрзаявки на скасування раніше поданого прохання.